Heeft iemand er ervaring mee? Ze zien er goed uit maar is dat ook zo? Gaat om het gelmatras. Ervaringen welkom
Ik heb dat eens uitgezocht, maar kwam toen hele negatieve recensies tegen. Vooral dat het matras te hard zou zijn. We hebben nu matrassen voor de kinderen van leen bakker. Die zijn prima!
Ik heb een ander soort van de Lidl, best hard maar wel tevreden mee. Geen idee of het bij dit matras ook zo is maar ons matras stonk echt heel erg, heb m weken moeten luchten. Dus mijn tip: hou er rekening mee dat je m niet meteen kunt gebruiken nu is de geur er uit en dus tevreden met de kwaliteit
In het begin waren ze stevig, maar inderdaad, ze stonken echt heel lang! Echt zo’n chemische, penetrante geur. Daarnaast zijn ze niet geschikt voor buikslapers, mij als voorbeeld. Ik lig altijd op mijn buik met mijn armen onder mijn lichaam en daar zit gewoon een kuil nu. Heb genoeg matrassen gehad en alleen deze doet dat. Ik vervang hem dan ook binnenkort. Overigens heb ik dit van meerdere mensen gehoord.