Hoi, Ik zie steeds reclames van waterdrops. Nu ben ik zelf niet zo'n waterdrinker, en dacht wellicht is dit een optie. Wie is er bekend mee? Liefs
Ik geloof daar niet zo in. Normaal water is in Nederland van zeer goede kwaliteit. Daar hoeft geen smaak of bubbels aan worden toegevoegd. Wil je toch eens wat anders dan heb je in de supermarkt tal van soorten water met een smaakje of andere toevoegingen. Ik heb het idee dat het een verdienconcept is van hippe influencers.
Het moet heel lekker zijn maar het lijkt mij echt helemaal niet lekker lijkt mij zo chemisch. Misschien kan je ergens een proefpakket bestellen?
Ik heb een aantal smaken, sommige zijn lekkerder dan andere. Maar ik ga er in ieder geval niet meer water van drinken (drink sowieso al ongeveer 2.5liter per dag owv medische redenen dus ook niet nodig) Als ze op zijn denk ik ook niet dat ik er weer ga bestellen, redelijk duur uiteindelijk toch wel. Ik gebruik dan liever suikervrije grenadine of iets dergelijks als ik eens iets anders wil.
Ik heb het wel eens gehad, en het is wel lekker - maar bv spa-met-smaakje is minstens zo lekker (zo niet lekkerder) en dan zonder zoetstoffen etc (in waterdrop zit geloof ik stevia). Of gewoon een stukje sinaasappel, een aardbei, een paar blaadjes munt etc etc in je water gooien. Of een druppeltje siroop, geeft een subtiele smaak en dat kleine beetje suiker is echt niet erg.
Je kan ook een zakje thee (normale thee, niet die onzin van theezakjes voor koud water!) in een waterflesje hangen. Super goedkoop en het meest gezonde water met een smaakje!
Ik drink dagelijks 1 drop. Meer vind ik te duur worden haha. Ik vind het wel een lekker alternatief voor frisdrank en ik ben een slechte drinker en heb dan toch al ruim een kwart op van de dagelijkse hoeveelheid. vind zelf snow (helaas niet meer te krijgen maar ik heb nog een stash gelukkig ) en glow het lekkerst.
Het leek mij wel lekker dus heb er naar gekeken. Uiteindelijk niet gekocht omdat er zout in zit... je dan ga wel lekker veel ervan drinken natuurlijk