Waterdrops

Discussie in 'De lounge' gestart door WinMom90, 3 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hoi,

Ik zie steeds reclames van waterdrops.
    Nu ben ik zelf niet zo'n waterdrinker, en dacht wellicht is dit een optie.

Wie is er bekend mee?

Liefs

2. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.230
    113
    Ik geloof daar niet zo in. Normaal water is in Nederland van zeer goede kwaliteit. Daar hoeft geen smaak of bubbels aan worden toegevoegd. Wil je toch eens wat anders dan heb je in de supermarkt tal van soorten water met een smaakje of andere toevoegingen.

Ik heb het idee dat het een verdienconcept is van hippe influencers.

Sansaatje en Zuul vinden dit leuk.
  3. Ienemine

Ienemine Fanatiek lid

20 feb 2018
    1.514
    853
    113
    Vrouw
    Het moet heel lekker zijn maar het lijkt mij echt helemaal niet lekker lijkt mij zo chemisch.
    Misschien kan je ergens een proefpakket bestellen?

4. artie

artie Fanatiek lid

27 sep 2021
    3.563
    3.899
    113
    Vrouw
    Ik heb een aantal smaken, sommige zijn lekkerder dan andere.
    Maar ik ga er in ieder geval niet meer water van drinken (drink sowieso al ongeveer 2.5liter per dag owv medische redenen dus ook niet nodig)
    Als ze op zijn denk ik ook niet dat ik er weer ga bestellen, redelijk duur uiteindelijk toch wel. Ik gebruik dan liever suikervrije grenadine of iets dergelijks als ik eens iets anders wil.

5. evaleana

evaleana Fanatiek lid

2 nov 2021
    4.882
    6.412
    113
    Ik heb het wel eens gehad, en het is wel lekker - maar bv spa-met-smaakje is minstens zo lekker (zo niet lekkerder) en dan zonder zoetstoffen etc (in waterdrop zit geloof ik stevia). Of gewoon een stukje sinaasappel, een aardbei, een paar blaadjes munt etc etc in je water gooien. Of een druppeltje siroop, geeft een subtiele smaak en dat kleine beetje suiker is echt niet erg.

einad vindt dit leuk.
  6. Achterkantvandemaan

31 dec 2020
    7.879
    8.045
    113
    Je kan ook een zakje thee (normale thee, niet die onzin van theezakjes voor koud water!) in een waterflesje hangen. Super goedkoop en het meest gezonde water met een smaakje!

Asil vindt dit leuk.
  7. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik weet denk ik genoeg haha.
    Ik spring over haha :o:

Thanks dames!

evaleana vindt dit leuk.
  8. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Ik drink dagelijks 1 drop. Meer vind ik te duur worden haha. Ik vind het wel een lekker alternatief voor frisdrank en ik ben een slechte drinker en heb dan toch al ruim een kwart op van de dagelijkse hoeveelheid.
    vind zelf snow (helaas niet meer te krijgen maar ik heb nog een stash gelukkig ;) ) en glow het lekkerst.

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    Ik heb alle smaken gehad maar ik vind het niet lekker. Smaakt nogal chemisch vind ik.

10. Pompidom

Pompidom Actief lid

6 jul 2021
    315
    164
    43
    Vrouw
    Het leek mij wel lekker dus heb er naar gekeken. Uiteindelijk niet gekocht omdat er zout in zit... je dan ga wel lekker veel ervan drinken natuurlijk :|

Ienemine vindt dit leuk.
  11. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Misschien is airup een optie voor je?

Deel Deze Pagina