Wie gebruikt hier luiers van de Action?? Ik gebruik nu zelf pampers..maar die vind ik best wel duur.. en zit te denken om die van de action op te halen.. Wat vinden jullie van de luiers van de action???
Heb wel een keer luiers van de action gekocht maar mij beviel het niet, Mayron was zo doorgelekt. Ik gebruik ook altijd pampers maar heb me voorgenomen on 2010 een beetje te bezuinigen. Overdag wil ik goedkope luiers aandoen en dan snachts pampers. Iemand een tip voor goede goedkope luiers? Zat zelf te denken aan aldi of lidlluiers.
Hier voor de oudste luiers van de Aldi, vind ik zelf nog beter als die van pampers zelf. Voor de jongste gebruik ik wel pampers omdat die van Aldi nog niet echt in zijn maat zijn.
Ik had toen een pak van mijn moeder gekregen van de action. Maar die heb ik nooit gebruikt. Ik had hem wel opengemaakt om te voelen maar vond ze persoonlijk te hard.
dat wil ik ook doen, overdag goedkope en snachts pampers, maar ik durf niet zomaar hun hele goedkope pak luiers te kopen. Straks is ie niet goed en dan zit ik met de volle luiers.
ik heb ook de luiers van de action, en mijn meisje kan ook behoorlijk veel plassen maar toch blijft ze goed droog met deze luiers, eerst lekte ze wel veel door maar nu helemaal niet meer, ook al zitten de luiers propvol! ik vind ze ook lekker goedkoop en ik heb er geen problemen, ze zijn denk ik wel iets steviger dan pampers maar nadat ze de luier aan heeft, is ie al weer wat zachter, maar ze begin nu ook wat zindelijker te worden, maar het scheeld echt een hoop geld!
Ik overweeg ook om goedkoper te gaan. Tygho heeft nu Huggies en AH luierbroekjes(die vind ik wel aardig opzich) Maar het moet toch goedkoper kunnen als 10 euro per pak luiers... Welke goedkopere luiers raden jullie aan?
hier c1000 luiers... beste uit de test!! zijn erg fijn.. mijn zoontje werd met pampers s nachts nat omdat hij zoveel plast en met deze niet!
Action luiers heb ik nog nooit geprobeerd. Van de pampers lekt ze s'nachts door. Die van de c1000 vind ik wel erg goed, alleen als ze die s'nachts aan heeft gehad dan stinkt de luier wel heel erg. Aldi luiers ben ik ook tevreden over. @saartje27, de aldi heeft nu ook luiers in kleine maten, dus newborn luiers.
Ik heb ook luiers van de Action en van de Aldi. Geen problemen mee. Persoonlijk vind ik de pampers sterk naar urine ruiken als erin geplast is,niet fris. Ik zou zeggen:koop een pak en kijk of je tevreden bent. Voor de prijs hoef je het niet te laten..
hier veel luieruitslag van de goedkopere luiers. Ik wissel dan regelmatig af. koop vaak bij de coop de goedkope luiers 8 euro voor een pak en pampers let ik altijd op de acties. ook de etos eigen merk vind ik erg fijn, alleen heeft mijn manneke ook daarin snel uitslag. behalve bij pamper en huggies. maar met voldoende afwisseling is het onder controle. gewoon uitproberen zou ik zeggen
Die van de action nooit gekocht/gebruikt. Maar ik heb voor de nacht (overdag is Joris zindelijk) voordeelpak luiers van de kruidvat. Ik geloof 13 euro en daar zitten heel wat luiers in.
@ilserock: Die kruidvat luiers vind ik altijd zoo ontzettend stinken.. en dan heeft Chanell er nog helemaal niks in gedaan..
Ik ben ook trouw aan die van de kruidvat! ALtijd gebruikt bij Eva en die draagt nu alleen nog snachts de luierbroekjes.... En nu bij Tim gebruik ik ze weer, haal altijd die jumbopakken van 13,99
ik had zoiezo uitgerekend wat ik kwijt ben voor pampers en voor kruidvat. Zoveel vind ik het niet schelen vandaar dat ik gewoon op de pampers blijf.
Hier albert heijn eigen merk. Ben er erg enthousiast over. Ook een tijd de aldi luiers gebruikt, deze waren ook prima. Die van de lidl waren verschrikkelijk. Heb een half pak van pure ellende weggegooid.