Vraagje voor mensen die werken in het notariaat

Discussion in 'De lounge' started by ZoWelkom84, Dec 12, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Na eindelijk besloten te hebben toch terug te willen het notariaat in, vroeg ik mij af, of degene die al in het notariaat werken zien dat het werk weer toeneemt?

Ik zat erg te twijfelen tussen HR (waar ik geen diploma oid in heb) of toch notariaat. Nadat ik erachter ben gekomen, mede door diverse omstandigheden erbij, heb ik toch besloten dat het het notariaat gaat worden.

Maand december is natuurlijk altijd druk, nou ja natuurlijk.. Het is de laatste paar jaar wel anders geweest..
    Neemt het werk weer toe waar door er weer meer vacatures komen bijv bij jou op kantoor?

Ik hou uiteraard ook vacaturebanknotariaat.nl in de gaten maar weinig in de randstand en Adam wil ik niet (lees reisafstand)

Ben benieuwd!

2. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

Mar 14, 2015
    3,030
    2,030
    113
    Wil je als kandidaat-notaris aan de slag of als klerk oid?
    Denk dat slim is gewoon veel kantoren te benaderen ook en vragen of er binnenkort vacatures aankomen!

3. ZoWelkom84

ZoWelkom84 Fanatiek lid

Apr 1, 2015
    2,820
    636
    113
    Eerst als notarieel secretaresse en daarna bij het INM modules doen voor registerklerk.
    Dat heb ik inderdaad al gedaan en open sollicitatie gestuurd maar ben nu bang dat ik daarmee ook mijn eigen glazen in gooi..

Share This Page