Jamila wil dus alleen avent spenen, vanaf begin af aan al. Helemaal prima hoor maar vandaag is dus die speen stuk gegaan. We hebben wel andere maar die wil ze niet.. Nu ligt ze hartverscheurend te huilen en ik vind het zo lastig. Ik weet wat er is maar ik kan er nu niks aan doen.. De shell en de nachtapotheek hebben ook geen spenen. Wordt een lange nacht vrees ik.. Voel me ook zo schuldig
Ik heb hier een roze avent speen liggen. Wij hebben twee jongens. Hij zat in een cadeaupakket. tis er alleen wel een voor kindjes van 0 tot 6 maanden. je mag hem komen halen, ik heb alleen geen idee waar appingedam ligt.
Haha Groningen en heb geen auto 😉 Super lief hoor maar wilde gewoon even m'n ei kwijt haha. Ze snikt nog wat maar slaapt nu als het goed is. Echt morgen sta ik om half 9 bij de Etos 😂
Ach, vooral heel sneu voor je meisje.. En natuurlijk niet leuk om dat huilen aan te horen. Maar je kunt er helaas niets aan veranderen. Het is mij ook eens overkomen, ontdekte vlak voor het slapen gaan dat de speen stuk was (bijna doorgebeten) dus kon 'm niet meer meegeven. Brullen... Het heeft hier overigens wel erg geholpen om van het spenen af te komen. Dag daarna wel een nieuwe gekocht maar mijn zoontje heeft het vrijwel nooit meer gebruikt. Alsof hij toen wist dat het ook zonder kan. Dus wie weet... Hopelijk slaapt ze lekker door vannacht!
Ben nu ook ineens weer bang om geluid te maken in huis 😂 Hoop dat ze doorslaapt vannacht. Bedankt voor jullie reacties!
Ik zou het juist aangrijpen om de speen af te leren.! Dat scheelt over een paar maanden veel verdriet! Ze is nu de 1e nacht al door gekomen! Dus ik zou het door zetten
Nou om 22.30 is ze toch in slaap gevallen en om 5.30 was ze weer wakker 😊 Ik denk dat ik gewoon een nieuwe ga halen straks..
doorzetten lijkt me toch echt handiger. Dan ben je er maar vanaf. Het drama is veel groter als je nu weer een speen haalt en er over bv een jaar vanaf wilt
Heb toch nieuwe spenen gehaald en ze slaapt als een roosje al bijna 3 uur! Tnx voor alle reacties meiden!