Ik ben op zoek naar een KDV waar ik mijn kindje na de zomer kan plaatsen. Ik vind het echt heel moeilijk. Heeft er iemand ervaring met Ludens Utrecht? Met name in de buurt van Overvecht? Zij hebben ook de managementsprijs 2012 gewonnen, maar dat zegt natuurlijk niks. Ik ben ook naar SKON aan het kijken in Utrecht en dat ziet er wel goed uit. Ik hoor graag van jullie.
Hoi Zanita, Mijn zoontje zit op het Hummeltje van Ludens in Overvecht Noord. Het ligt aan de rand van het Vechtzoompark en is lekker kleinschalig (daar hou ik zelf wel van). Ik zou als ik jou was gewoon even gaan kijken. Ik kon heel makkelijk een afspraak maken voor een gesprek en een rondleiding. Succes met zoeken! Groet, lorelij
Hoi Lorelij! ik had ook daarvoor gekeken online en ga morgen afspraken maken met verschillende ludens en skon locaties. Ik wil het liefst iets in de buurt van overvecht aangezien wij daar gaan wonen straks. Ik hou wel van kleinschaligheid, maar ga gewoon de sfeer proeven! Heel erg bedankt voor je reactie!!
Sta je al wel op de wachtlijst? Zo nee: METEEN DOEN! Bij meerdere aanbieders. Vul op de gok enkele kdv-locaties in, ga daarna kijken waar je écht wil en wijzig dat later. Elke dag die je nu wacht, kun je straks extra verlof opnemen als je nog geen opvangplek hebt. Of zijn er geen wachtlijsten meer in jouw omgeving?