Zuid-Holland mama's

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door BuffySummers, 17 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik zag dat het vorige topic gesloten is en het leek mij wel leuk om hier weer te gaan kletsen!

Hopelijk volgen er snel meer mama's of mama's in spé!

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    ik vind het wel leuk om mee te kletsen, volgens mij wonen we in dezelfde stad :) Maar als ik kijk naar hoe jij het schrijft heb je het er niet zo naar je zin?

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hey wat leuk ben ik niet meer alleen hhsaha.

Nou ik mis wel mijn oude dorpie enzo. Ik ken hier ook helemaal niemand en vind de buurt erg ongezellig. Ik woon in een flat en dat ben ik niet gewend.:)

Hoe lang woon jij al in Z'meer?

4. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Sinds 2006, ik woon in Oosterheem. Ik woonde daarvoor in Leiden en dat mis ik ook wel heel erg, dat was veel gezelliger. Waar heb jij gewoond? En hoe lang woon jij al in Zoetermeer?

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh Leiden dat is wel een leuke stad he! Mijn beste vriend woont daar.
    En ik heb er een blauwe maandag op school gezeten.

Ik woon nu pas 2 jaar hier en ik heb hiervoor in jawel....Boskoop gewoond hahaha. Ik woon nu in Meerzicht op zich wel leuk, maar tis niet alsof ik even bij de buren op de koffie ga.

Sinds gisteren weten we dat we volgende week maandag op gesprek kunnen voor een urgentie. We weten nog niet of we hem krijgen want we wonen in een 2kamer en dat gaat gewoon niet meer...(veel problemen te lang verhaal;))

Ik zou graag in Seagweart wonen lijkt me leuk en mijn vriend is daar geboren en opgegroeid.

Hoe ben jij hier terecht gekomen en wat voor werk doe je? (ben niet nieuwsgierig hahah)

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik werk in Den Haag bij het CAK. Dus Zoetermeer is dan wel ok qua reistijd. Waar werk jij?

Wij konden in Zoetermeer een leuk huis kopen en veel goedkoper dan we in Leiden zouden kunnen krijgen vandaar. Heb in Leiden gestudeerd, daarvoor woonde ik in Zeeland.

Meerzicht ken ik eigenlijk niet, da's helemaal bij voorweg toch? Hoop dat je je urgentie krijgt!

7. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Oh dat is idd wel te doen ja. Is het een beetje leuk wonen in Oosterheem? Mijn schoonmoeder heeft er gewoond en een vriend van mijn vriend en een collega woont er alleen dan helemaal achterin.

Ik werk bij Monteverdie (ook wel Monteverdriet haha), verpleeghuis ken je denk ik wel. Tijdelijk gebouw naast het woonhart.
    Momenteel zit ik in de ziektewet, ben overspannen...Moet vanmiddag naar de arbo, ben best wel zenuwachtig, er zijn zoveel mensen in de ziektewet op mijn werk of overspannen ofzo, dat ik bang ben dat ze gaan zeggen dat ik gewoon moet gaan werken.

Meerzicht is idd bij Voorweg, zit niet zo ver van Centrum West vandaan. We hopen nog niet te erg op die urgentie we zien het wel.:)

8. luuus

luuus Niet meer actief

heyyyyyyy meiden,

nou ik ga ook weer lekker meekletsen in dit topic, dat andere topic was niet echt heel actief meer he haha

wat spannend joh aaliyah86 dat je misschien urgentie krijgt... ik hoop voor je dat het mag lukken allemaal!!! het is niet fijn om ergens te wonen waar je het niet naar je zin heb! en succes vanmiddag bij de arbo, gewoon voor jezelf op komen hoor hun kunnen niet van buiten zine hoe jij je voelt van binnen...! ben benieuwd hoe het gegaan is.

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Luuus hahah ja je bent er ook!! Dat andere topic was idd niet zo actief meer. We gaan hier gewoon weer gezellig actief schrijven met zn allen!!!

Ik had om 15.00 een afspraak maar liep was uit. Hij was heeel chill die man. Hij zag gelijk dat ik nu niet in staat was te werken. Ik moet over 2 weken weer terug en dan gaan we verder kijken.
    Heel positief gesprek dus eigenlijk!
    Hij merkte ook gelijk al aan de toon die mijn LG in zijn mail had gezet dat hij een beetje moeilijk was. Vond dat wel fijn, want dat is ook zo.
    Ben zo blij dat hij ziet dat het zo iig niet kan!!!

10. luuus

luuus Niet meer actief

ow wat goed zeggg dat hij je begreep... zal jou ook wel wat meer rust geven dan... zit je al lang thuis van je werk of nog maar net??

hebben jullie verder nog wat gedaan vandaag??? ik ben lekker wezen wandellen met de kleine.. ze had het helemaal naar d'r zin en iedereen die langs liep begint ze tegen te praten haha...

en ga vnaaf op bezoek bij een vriendin die is ziek dus ff lekker rustig een filmpje kijken haha..:D

11. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    @luuus ik zit vanaf 27 januari thuis dus 3 weken. Geeft idd meer rust hoor!

Leuk zeg dat je kleine zo kletst haha. Kan ze al goed praten?
    Lekker een filmpie kijken. Welke film of weten jullie dat nog niet?

Wij gaan niks meer doen. Ik heb het echt koud haha. Fietsen met dit weer is maar niks. Gaan straks lasagne eten heb ik wel trek in.
    Kleine man ligt op bed dus even rust haha.

12. luuus

luuus Niet meer actief

erg heee ik moet me ook echt tot dingen zetten hoor met deze kou.. het liefst blijf ik ook altijd lekker thuis hahah ik word altijd een beetje lui in de winter...

ze kletst wel veel maar wel nog erg onduidelijk allemaal het begint nu eig een beetje te komen dat we echt weten wat ze bedoeld...:D

ik denk fame heb hem eig al gezien maar vind het echt een goeie film...:D

lasagne lekkkeeeer stuur je ook ff wat hierheen haha.. ik hou van lasagne alleen eten we het nooit omdat niemand het heir lust dus om het nou voor mij alleen te maken haha.. hier word het vanavond hutspot...:D

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik heb ook zo een hekel aan de winter. Ik word er ook lui van!!! Brrr heb het nu ook koud terwijl de verwarming wel aan is...

Hahh leuk hoor dat kletsen! Die van mij zegt alleen maar daadadadadada. Willen jullie nog een kindje of houden jullie het bij 1?

Oh leuk Fame die heb ik nog niet gezien.

Lekker he lasagne, het is geen verse hoor, is van de Aldi maar die is wel heel lekker. Jammer dat bij jou niemand lasagne lust zeg. Hutspot is ook zo lekker!! Met jus en een worst erbij mjam! Mijn moeder maakt altijd van die lekkere hutspot...Hmmm maar eens vragen of ze dat voor mij weer eens kan maken ik kan het zelf niet hahah.

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Whahah ik zie net dat ik gewoon mn 6000e post heb geplaatst!
    Zeg ik dat net tegen mn vriend zegt ie:"Jezus! Doe es ff normaal joh!"

Hij snapt er niks van dat ik maar op het forum zit hihi.

15. sanell

sanell Bekend lid

16 dec 2008
    628
    0
    0
    #15 sanell, 17 feb 2010
    Laatst bewerkt: 17 feb 2010
    Kom ik me hier ook maar melden!
    Hoi allemaal dus bij deze:D
    Wij wonen in Maassluis en hebben twee hele mooie meiden. Verder gaan binnenkort verhuizen naar een nieuwbouwhuis, alleen wanneer het precies wordt is nog niet bekend omdat ze de straten niet neer kunnen leggen door de vorst..wanneer wordt het nu eens lente????:(

Nouja ga het met goede moed proberen bij te houden hier!

Pff 6000..op naar de 10000 dan maar???:D

16. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Hier ook iemand uit Zuid-Holland!
    Ik woon in Gouda (hiervoor in Utrecht gewoond en daarvoor in Kerkrade). Ben dus eigenlijk een limbo lol.

Van mij mag het ook wel lente worden.
    Lekker wandelen en over een paar maandjes fietsen.

17. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wat leuk Sanell en Boefjesmama welkom hier!!!

Ik heb in Gouda een aantal jaren op school gezeten,kwam er vroeger vaak!

Ja de lente mag wel beginnen he...rot sneeuw.

18. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    hallo,
    ik kom me ook even melden,
    ik kom dat wel uit nieuw vennep, dus dat is eigenlijk nog noordholland,
    maar hoop dat jullie dat niet erg vinden
    ik ben dus liesbeth uit nieuw vennep getrouwd en 2 kleine kids,en ben 23 jaar..

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi Ikkelies je bent hier welkom hoor!!
    klets gezellig mee!

20. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Hai :)

Kom me ook even melden :) Ik kom ook uit Zuid Holland, en dan wel uit Zoeterwoude dorp (ja dat is heeeel klein) haha! Zoetermeer ging ik altijd stappen vroeger 8)

Ik ben 25 jaar, getrouwd, mama van Fenna van 1,5 jaar en bijna 29 weken zwanger van beep nummer 2, een jochie :D

Lijkt me leuk om hier mee te kletsen, zie dat er ook veel jonge mama's bij zitten :) Ik heb vandaag een rustig dagje, ga vanavond neer de 9 maanden beurs, ben erg benieuwd :D

En Lente? Wat is dat> Lijkt wel 100 jaar geleden ;)

Deel Deze Pagina