naja stalken of grapje.. irritant zeg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani84, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Hoi

Wij worden wel eens gebeld door nr geheim en dan vaak is het zo`n enquête 9 van de 10 x pakken we niet op maar ik ben nu als gastouder begonnen dus is het "niet netjes" om niet op te pakken dacht ik dus:

Telefoon gaat: Ik zeg mijn naam.. hij word erop gegooid
    Telefoon gaat weer: ik zeg Hallo? Hallo word er gezegd door een vrouwenstem en er word weer opgehangen..
    Daarna gaat de telefoon nog 2x waarna als ik oppak weer opgehangen word en bij de laatste keer heb ik gezegd: Waarom bel je en zeg je vervolgens niks terug? en ja hoor weer werd de verbinding verbroken..

zodra de verbinding verbroken word word er ook gelijk teruggebeld er zit nog geen halve minuut tussen dus het is herhaling bellen..

Eigenlijk had ik niet eens meer op moeten pakken..
    Ik heb omdat ik voor mijzelf als gastouder ben begonnen ook een flyer bij de supermarkt neergehangen en facebook pagina aangemaakt.

Ik denk een flauwe grap en jullie?
    vind het zoooo irritant en vervelend.

Ik pak de volgende keer niet meer op!

(haha moest het even kwijt hoe irritant ik dit vond bedankt voor het lezen ;) en evt reageren ;) )

2. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Erg irritant!! Ik zou ook irritant terug doen, wel opnemen maar ook niks zeggen. Dan is de lol er voor hun ook zo af en als het echt iemand is die jou moet hebben, dan wordt er wel hallo? gezegd of iets dergelijks.

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Idd erg irritant. Als dit vaker gebeurd kun je je provider bellen, die kan het nummer blokkeren

4. Chantalleke1985

Chantalleke1985 Actief lid

10 apr 2009
    316
    0
    16
    Wij hebben vroeger ook wel eens iemand gehad die zo vaak belde en vervolgens niets zei. Ik heb de laatste keer gezegd; luister, ik vind het geen probleem dat je zo vaak belt. Dit kost jou namelijk een hoop geld en niet mij. Ik leg nu de hoorn naast de telefoon en blijf hangen zolang als je wilt.
    Hij/zij heeft daarna redelijk snel opgehangen en ook niet meer terug gebeld....

5. Gingerkitten

Gingerkitten Actief lid

12 aug 2011
    225
    0
    0
    Zeist
    ja opnemen en niks zeggen, kost hun toch geld:)

6. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Hoeft niet, ik kan gratis bellen naar vast en mobiel...;)

7. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    "Wat een eer dat je zoveel geld aan mij besteed"

8. Dani84

Dani84 Niet meer actief

het is nummer geheim, dan gaat het toch niet of wel?

er is gelukkig nog niet weer gebeld, neem de volgende keer op met politie ijsselland goedemiddag waarmee kan ik u van dienst zijn :p
    haha irritante bedoeling. En de oudste (4jr) maar vragen mama wie is dat dan?? tja leg dat maar eens uit hahhaah

9. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    oooo vet irri!! zou ik echt niet tegen kunnen hoor!

10. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Voor ik aan stalking zou gaan denken moet het vaker gebeuren dan 1x een paar keer achter elkaar ;)

Een grap zou kunnen. Maar zou ook iemand kunnen zijn wiens toestel een storing heeft en de verbinding steeds mislukt. Of iets dergelijks?

11. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Zeker irritant! Ik zou niet weten wat je eraan kunt doen! :(

12. Dani84

Dani84 Niet meer actief

Het is de 2e keer maar stalking t kan een begin zijn hahaha

Nee want de af en toe bleef ze best lang hangen zonder iets te zeggen je hoort duidelijk dat ze de verbinding verbreekt dus toestel storing geloof ik echt niet in.. :)

13. Marlous

Marlous Fanatiek lid

19 nov 2010
    2.066
    0
    36
    Je kan ook voor je gastouderschap een apart telefoonnummer nemen, bijvoorbeeld een simpel prepaid of sim only telefoontje of zo. Dan heb je hier thuis sowieso geen last van. En hoef je niet meer op te nemen :D

Ja je provider kan ook met afgeschermde nummers helpen.

14. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

Ja ook met geheim kan dat wel. Heb het zelf ook gehad met anonieme beller

15. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Bij mn ex werden ze ook een tijd anoniemgebeld en werd er opgehangen zodra ze opnamen. Hun hebben toen naar de provider gebeld en wat bleek het was een smscentrale. Bleek dus dat de zus van mn ex smste via de huistelefoon.

16. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook een keer iemand gehad maar toen was het telkens een computer die belde. Kon die gene gewoon hele gesprekken mee luisteren van een telefoonverkoper. Er werd niets gezegt en denk ze haar ook niet hoorde. Maar dat zul jij niet hebben als ze Hallo gezegt hebben. Wel super vervelend. Voor mijn werk heb ik het ook een keer meegemaakt met iemand. Wij hebben vodafone, die kunnen het nummer blokkeren maar dan moet je wel op papier bijhouden waneer je gebeld bent enzo. Lastig maar misschien op de lange termijn wel de moeite waard. Zie je het nummer trouwens gewoon in beeld dan? Of is het anoniem.

17. Pumbaa

Pumbaa Niet meer actief

Snap niet dat er mensen zijn die plezier hebben in het bellen van andere om dan vervolgens niks te zeggen, zo'n nutteloze bezigheid!

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik heb ook ooit eens iemand gehad die dat deed.

Ik nam op...hoorde niks..

Op een gegeven moment hing ik niet meer op maar legde de telefoon gewoon naast me neer en zei verder niks. Diegene hing gewoon wel weer op. 2 keer gedaan en daarna was het klaar.

19. Aloe

Aloe Niet meer actief

Waarschijnlijk een stel giebelende pubermeisjes.....
    Of idd een sms centrale.....
    Computergestuurd iets.....

Je kan idd bijhouden en nummer opvragen.

20. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    en als het echt irritant wordt, een fluitje!

Deel Deze Pagina