Hallo, Misschien een beetje kort dag. Maar morgen wouden we naar malkeschoten in apeldoorn met ons zoontje van 15 maanden. En nu weet ik niet zo goed of dat wat voor hem is of dat hij echt nog te kleine is. Dus graag hoor ik ervaringen!! Het is hier redelijk dicht bij, dus ik hoor graag wat mensen er van vinden!! Bedankt
ga je echt voor de dieren of ook voor het spelen? Ik ben praktisch opgegroeid op malkenschoten voor de dieren is hij denk ik niet te jong.. Qua speeldingen weet ik op t moment niet zo goed wat er staat (al aantal jaar niet geweest, ben meer op kinderboerderij laag buurlo te vinden ) maar er zal vast het een en ander aan speelattributen staan waar hij ook wat mee kan.
Bedant. Kan ik gelijk het volgende vragen: Is laag buurlo leuk? Kunnen ze dan echt aaien enzo? En wat is er te doen? Op internet kan ik er maar weinig over vinden. hij kan lopen en een beetje klimmen.
Malkenschoten kunnen ze de dieren ook aaien, vor zover ik weet lopen de dieren daar met mooi weer vaak los rond de boerderij (wel afgesloten stuk, dieren kunnen niet in de speeltuin komen. Laag buurlo is een kleine wijkboerderij. (Evenals kinderboerderij de maten, ook een kleine wijkboerderij en ook gratis) er zij wel wat dieren die geaaid kunnen worden bij laag buurlo. Maar is wel,afhankelijk van of ze bij het hek staan of niet, dieren kun je wat dat betreft niet echt dwingen om braaf aan het hek te staan. We hebben daar oa pony's ,ezels, geiten, schapen,en heleboel kippen en eenden en 2 hangbuikzwijnen. een grote en een kleintje. Er zijn een paarjonge lammetjes en een paar jonge geitjes. En 1 mamageit is morgen uitgeteld. Heb nog niet gehoord of ze inmiddels al bevallen is. Verder is er bij laagbuurlo ok een speeltuin, met verschillende soorten speeltoestellen. De maten heeft ook een kleine speeltuin.