Hier ook een zittend beroep en ik rijd fanatiek paard. Dus dat is wel een ding bij een operatie. En wat zeg je tegen je collega's? Gelukkig werk ik momenteel thuis
Ik ben daar gewoon eerlijk in. Een operatie bij mijn zitgedeelte. Meer hoeven ze niet te weten . Mijn leidinggevende weet wel hoe of wat precies.
Haha, nee, de skintag zelf is niet zo heel groot, denk een 8mm ofzo. Maar zit op een soort steeltje, wat echt maar een dun dingetje is. Dus het korstje, voor zover die er al op komt, is kleiner dan bij een pukkel. Bloed doorgaans niet eens zelfs.
Haha, nee, dat zou ik dan ook niet doen nee! Wil je succes wensen en hoop dat je er weinig last van hebt na verwijderen!
Ff update. Vandaag de mariske laten weghalen. De verdovingsspuit was niet prettig, maar ik had zelf een uur van te voren daar zelf al emla creme gesmeerd om de boel te verdoven, dus dat verzachte iets gelukkig (aanrader!!) Het weghalen voelde ik helemaal niks van. Nu (bijna 1,5 uur na de ingreep) voel ik een branderig gevoel, maar zeker nog handelbaar. Ik heb sinds einde ochtend een pcm spiegel opgebouwd (1 pcm per keer), welke ik de komende dagen zal blijven gebruiken. Nu maar hopen dat het bij dit ongemak blijft (maar dat zal vast niet haha). Volgens de arts zal het nog wat gaan opzwellen de komende dagen, dus we gaan het meemaken.
Fijn dat het goed is gegaan en zoals ik het lees relatief mee is gevallen. Vooral de emla blijven smeren. Scheelt echt een stuk.
Gisterenavond heb ik rond 22 uur nog pcm gebruikt. Werd nu net wakker, zonder pijn oid. Ik blijf nog maar wel pcm gebruiken want las veel verhalen dat de pijn pas na een paar dagen ineens kwam opzetten