Heb het al eens gevraagd een tijd terug. Heb nu met beide wagens gereden en merk eigenlijk niet heel veel verschil qua wendbaarheid en stabiliteit. Ik vind de 3 iets mooier om te zien. Zeker met de wandelwageninzet. Is er iemand die de 3 heeft en wel eens in het bos of op gras e.d. loopt? Is ie dan stabiel genoeg?? Ik kan niet kiezen. Vind het echt super moeilijk!! Je zou toch zeggen dat een 3 wieler wendbaarder is, maar een 4 wieler juist weer stabieler. Hoop dat iemand me verder kan helpen... Oja weet iemand wat het verschil is tussen de 2009 en 2010 collectie? Heb alleen verschil kunnen ontdekken in de reiswieg en dat het onderstel 2 kilo lichter is. Vraag me af of 2 kilo zoveel scheelt en het extra geld waard is?
Hallo, Wij zijn afgelopen weekend op pad geweest voor de mura, we hebben besloten voor de mura 3 te gaan omdat deze na op verschillende vloeren gereden te hebben toch het lekkerste stuurde, en ook bijv met 1 hand, vond dat de 4 op een bepaald moment tegen stuurde. De mura 3 konden wij bij de babydump kopen voor 700,- inclusief de wagen en alles, de voetenzak, de maxicosi cabriofix (echte merk) Toen zijn wij nog even bij een andere babyzaak geweest meer speciaalzaak, en daar kon de man ons vertellen dat de mura 2010 idd lichter ging worden 2kg, en dat als je de buggyinzet van model 2009 wilt omdraaien je ook nog extra de zonnekap moet ombouwen, en model 2010 zit deze bij in geïntegreerd dus dan heb je maar 1 handeling. Dus nu hebben wij daar voor 750,- de mura 3 2010 gekocht met voetenzak en maxi cosi cabriofix (echte merk) erbij. Vond het niet gek aangezien de maxicosi al 139 kostte en de voetenzak 80,- En dan heb je ook nog model 2010... Succes met een keuze maken maar ik ben erg blij met de wagen.
Wij hebben voor de Mura 3 gekozen omdat we deze iets wendbaarder vonden dan de mura 4. Verder vonden wij deze ook mooier dan de mura 4. Ik moet zeggen dat ik de 3 heel erg stabiel vind, hij is echt niet wankel ofzo maar het onderstel weegt dan ook behoorlijk wat. Ik weet niet of je er op acheruit gaat als hij straks 2 kg minder gaat wegen ivm stabiliteit. Succes met je keuze.
wij hebben gekozen voor de mura 4 aangezien wij met de hond moeten wandelen. De wagen is dan minder instabiel. Ik vond het ook super moeilijk om een keuze te maken tussen de mura 3 en mura 4. Gardo heeft nu de mura in de aanbiedig.
alleen de gele toch?? edit: ik zie het inderdaad 599 euro. Das niet duur, maar bij de babydump kom ik nu ook ongeveer op dat bedrag voor de nieuwe en dan zit er nog een autostoel bij dus wacht dat even af. Anders is dit een goede optie idd!
Nee de 2010 komt vanaf 1 oktober in de winkel, maar verder is hij dus hetzelfde als 2009. Zag gister ook weer iemand met de mura lopen vind het echt een prachtige wagen. Welke kleuren hebben jullie? Wij hebben de bak zwart/grijs gedaan en de buggy inzet zwart rood, het rode wilde ik niet in de bak hebben vond het zo agressief overkomen voor het kindje. De basis kleuren blijven trouwens bij 2010 hetzelfde, kwam geloof ik wel een spectaculaire kleur bij maar wij houden meer van neutraal.
als je in de actie periode een mura koopt bij babydump dan krijg je er ook een bijpassende tas gratis bij + het autostoeltje. Wij krijgen die nl. ook. (grijs/zwart)
Ja de 2010 is dus lichter, zonnekap is anders, boodschappenmandje is groter las ik ergens en verder inderdaad vrijwel hetzelfde. Wij gaan voor de fast forward. Grijs met zwart dus. Die kunnen we dan altijd nog opleuken met een gekleurd dekentje en parasolletje. Ik vind de andere kleuren ook niet zo heel mooi, maar dat is persoonlijk..
Ik weet het, las het idd. Wij hebben al een tas van de hema dus had ze gemaild en kan de prijs van de tas laten verrekenen met de voetenzak. Die kost dan 19 euro ipv 69. Scheelt toch weer
Mwah, ik vind niet dat Maxi Cosi nou echt spectaculaire verbeterpunten heeft doorgevoerd voor het 2010 model. Ook geen leuke kleuren of zo. Dan kan je nog beter voor weinig geld een nieuw 2008 model kopen, heb je tenminste ook nog een zonnekap met kijkvensters.....veel handiger vind ik!
heb net de 4 gereserveerd, tweedehands. dus als die er goed uit ziet (volgens de foto's wel) hebben we hem! hebben voor de 4 gekozen omdat we vaak tussen de bergen zitten en dan is stabiliteit toch wel heel belangrijk vind ik...
Wij hebben onze mura 4 bij babypark gekocht vorig jaar de groene voor nog geen 500 euro en die hebben ze nog steeds en de bak was inclusief. Krijgen alleen maar positieve reacties op de kleur. Het was toen een kleur van 2008. Hebben ze nog steeds die aanbeiding, zie link Babypark | Packagedeal! - Maxi-Cosi Mura 4 - Kinderwagens & wandelwagens
Heb het 2010 model gister besteld bij babydump voor 650 euro ongeveer Ipv de gratis tas de 50 euro korting op de voetenzak gekregen en ipv de gratis autostoel de 59 euro korting gekregen op de maxi cosi citi. Ben er superblij mee!
wij hebben gisteren onze wagen opgehaald en zijn er nu al zeer mee in onze nopjes. (mura 4) het in elkaar zetten blijkt mee te vallen en het uit elkaar halen trouwens ook. Verder is hij helemaal compleet !!! Het dekentje, matras, regenhoes, pomp, muskietennet... alles zat er bij. De voetenzak hebben we er niet bij genomen. We willen zelf een andere gaan kopen als het nodig is. (volgens jaar winter) Ook hebben we gisteren de verzorgingstas er gratis bijgekregen. Het is niet mijn 1e keus tas maar ben er wel blij mee. Hij is ruim en past goed bij de wagen.