Hallo ladies! Ik wil de nieuwe Nuna Pepp buggy (model 2011) aanschaffen maar ik kan geen babywinkel in de buurt vinden waar ik hem eens even goed kan bekijken.. En ik heb ook wat vragen en hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden... Zit er bij het nieuwe model een verkleiningskussen bij? Voor een jonge/kleine baby? Ik zie zoiets nml wel in het demo filmpje voorbij komen maar het gaat zo snel dat ik het er niet echt goed uit op kan maken.. Ik wil de buggy nml voor mijn dochtertje van bijna 4 maanden gaan gebruiken en als er zo'n verkleiningskussen bij zit dan hoef ik misschien niet de maxicosi adapters aan te schaffen?? Kan een baby jonger dan 6 maanden überhaupt wel in deze buggy of moet ze dan in de maxicosi? En dan wil ik graag wat vragen over de kleur. Ik twijfel tussen de 'Liquorice' en de 'Sand'. Is de liquorice meer bruin of meer zwart? En is de sand meer grijs of meer beige/zandkleurig? Ik vind dat altijd zo lastig om op een beeldscherm te zien.... Hopelijk kunnen jullie me helpen! Alvast heel erg bedankt!!
Heb zelf de Nuna Pepp 2011 liquorice. Is zwart en niet bruin. Er zit geen verkleiningskussen bij. Maar hij kan wel helemaal plat i.t.t. die oude en dan kun je er geloof ik een "babynestje" bij kopen. Let wel op dat je de nieuwe versie hebt. Had zelf bij een winkel de oude meegekregen. Maar die oude "ligstand" is echt maar een klein stukje, het boodschappenmandje is kleiner en de zitting lager. In die oude zat mijn zoontje van 1 al met zijn beentjes bijna bij de onder rand.
Ja zo n babynestje bedoel ik!! Maar ik kan hem nergens als accessoire kopen... Weet iemand op welke site dit ze dit verkopen?
Ik heb de Sand kleur. Hij is een beetje kiezel kleur. Beetje grijzig/bruin. Moeilijke kleur om uit te leggen. Zal zo nog even een foto op zoeken van mijn buggy misschien dat daar de kleur duidelijker op te zien is. Ik weet niet waar je woont maar bij BabyPlanet Breda en Oud-Gastel hebben ze er redelijk veel voorraad op zitten.
Ik keek hier net weer even. Was net als TS benieuwd of iemand het babynestje ergens heeft kunnen bestellen. Buggy zelf kan ik op meerdere plekken vinden. Babynestje niet. Iemand?
Van deze buggy bestaat geen babynestje van. Alleen een voetenzak dus zo gek is het niet dat je die nergens kunt vinden hoor.
Wat je in het filmpje ziet is alleen een zitverkleiner en een voetenzak. Maar geen reisnestje die hebben ze niet. Die verkleiner zorgt ervoor dat de zit wat minder groot is en ze minder gaan hangen.
Vind ik t wel vreemd dat er bij mij geen zitverkleiner bij zat. Of kun je die net als de voetenzak los er bij kopen?