Hallo! Ik was 15 kg aangekomen tijdens bevalling. Nu, 11 dagen later, is er al 12kg af! En eigenlijk zonder er iets voor te doen. Elke dag weeg ik gewoon minder dan de dag ervoor. Heel leuk dus! Ik wil graag nog 20kg onder mijn startgewicht gaan, want woog toch wat te veel... Ik hoop dus dat ik zo blijf afvallen, maar vrees dat ik op een bepaald punt niet 'zomaar' blijf afvallen. Hoe ging dat bij jullie?
Ik was mijn zwangerschapskilo's binnen 5 dagen kwijt maar kwam toen stil te staan en kwam zelfs iets aan (nadat ik gestopt was met borstvoeding na 1,5 week). Maar dat was minimaal. Die extra kilo's zullen we er toch zelf af moeten krijgen, die verdwijnen niet zomaar
Ik raakte alle kilo's op eentje na kwijt binnen 3 weken na de bevalling. Daarna fanatiek gaan sporten en zo nog 5 kilo extra kwijt geraakt.
Ik was 16 kg aangekomen en in de eerste week ben ik 10kg afgevallen. Ondertussen nog 11 kg afgevallen.. Bij mij gaat het nog steeds door en ik geef niet eens borstvoeding, ik denk dat ik het gewoon te druk heb.
Ik was bij de eerste 7 kil aangekomen, Dit heb ik er nooit afgekregen ( ook geen moeite voor gedaan ) Bij de tweede 5 kilo aangekomen hier heb ik binnen een week alles van af gekregen Bij de derde 3 kilo afgevallen op het laatst maar na de bevalling die drie er juist weer aan gekregen Bij de vierde 5 kilo aangekomen binnen 2 weken ben ik 16 kilo afgevallen, nu 7 weken later is het er nog steeds af.
Bij alle 5 tussen de 16 en 20 kg aangekomen. Binnen 2 mnd alles weer kwijt en weer onder de 60 kg. Ben nu zwanger van de 6e. Nu 25 wkn en 7 kg aangekomen. k Ben benieuwd hoeveel kg's het nu worden.
Bij de eerste bijna tien aangekomen. Waren er zo weer af en zelfs extra.... Ben de tweede zit ik nu weer op m'n normale gewicht. Eigenlijk in een week al bijna op m'n normale gewicht. Was er ook maar 7 aangekomen
Bij de eerste 2 was ik vrij snel mijn kilo's weer kwijt. Bij nummer 3 kwam ik 20 kilo aan. Daar bleef een deel van hangen. Bij de 4de en 5de gingen de zwangerschapskilo's er wel af, maar die extra kilo's bleven. Ik ben toen gaan lijnen en heb ze eraf gekregen. Toen werd ik weer zwanger. En bleven er na de bevalling een kilo of 8 hangen. Nu ben ik net weer bevallen. Deze zwangerschap groeide ik slechts een kleine 10 kilo. Die was er met een week weer af. Nu nog een kilo of 5 te gaan die ervoor al aan zaten.
Bij de eerste en tweede bleef alles na de bevallingen plakken en het is er pas afgegaan toen ik zelf echt gezonder ben gaan eten en meer ben gaan bewegen. Bij deze derde ben ik 27 kg aangekomen en inmiddels is er in 14 dagen alweer 12 kg af. Het zal er niet in dit tempo af blijven gaan (wat ook niet goed zal zijn ivm de voeding) maar het begin is lekker!
Ik kwam 13 kg aan tijdens de zwangerschap en 2 weken na de geboorte van m'n dochter waren 10 kg eraf. De overige 3 kg blijven maar plakken, ondanks het geven van borstvoeding... Nu moet ik wel zeggen dat ik de eerste maanden alles at wat ik wilde eten, want enorme honger de hele tijd. Maar ik wandelde wel heel veel. De afgelopen weken let ik wat meer op wat ik eet en ben ik begonnen met thuis krachttraining te doen en ben ik een 0,5 kg kwijt in een week tijd. En als ik straks weer aan het werk ga over 2 weken hoop ik dat het zo doorgaat.
Ik heb er hard voor moeten werken, veel sporten en op mijn eten letten.. ruim een jaar na de bevalling zat ik weer op mijn oude gewicht.. was bijna 20kg aangekomen.
12 kg aangekomen. Week na de bevalling was ik die kilo's allemaal al kwijt. Daarna ben ik nog eens 12 kg afgevallen dus totaal 24. Er mocht van mij ook wel wat meer af dan ik was aangekomen dus dit was mooi meegenomen.heb er niets voor gedaan maar heb wel bijna 8 maanden bv gegeven. Daarnaast ging ik iedere dag een stuk wandelen met onze dochter dus had ook meer beweging dan voorheen. Nu ruim een half jaar na stoppen met bv er wel 5 kg weer aan maar daar is het Tot nu toe bij gebleven en hoop ik ook zo te houden.
Drie keer zo'n 15 kilo aangekomen, 2x eerst 5 kilo afgevallen waardoor het eigenlijk 20kg was. Was het na 9 maanden weer kwijt, zonder te sporten of op mijn eten te letten. Maar ik was voor mijn eerste zwangerschap fanatieke sporter, mijn spiermassa ben ik wel verloren in die jaren: nu 5 kilo lichter, maar veel minder strak.
15 kilo aangekomen en er nu 8 kwijt. Ik ga eind december weer beginnen met sporten en wil dan de rest kwijt raken.
Niks voor gedaan, binnen 3 weken zat ik op gewicht, daarna nog vanzelf een paar kilo eraf maar dat kwam door de stress van mijn baby Wel gewoon gaan sporten na 6 weken en ik snoep sowieso bijna nooit.
Ik was bij eerste en tweede circa 14 kg aangekomen, die waren ongeveer 10 dagen na bevalling er weer af. Van zwangerschap dus niets blijven hangen, maar startgewicht was eigenlijk al te veel en die kilo's blijven heel vrolijk plakken . Door BV zelfs nog paar kilo erbij, omdat ik zo'n honger had dag en nacht ... (tot 6 mnd na bevalling) Bij mijn derde had ik hyperemesis gravidarum en was uiteindelijk maar 6 kg boven startgewicht uitgekomen. Een weekje na bevalling zat ik 10 kg onder mijn startgewicht. Maar ja, dat waren 'spuugkilo's' en op het moment dat ik (na bevalling) weer normaal kon eten/drinken zat ik binnen 6-7 weken weer op mijn oorspronkelijke startgewicht. (vergelijkbaar met de kilo's die je verliest als je ziek bent, die komen ook heel snel weer terug als je beter was)
Ik was in ongeveer 12 dgn 8 kilo kwijt en na ruim 4 maanden de rest, 6 kilo. Ik geef borstvoeding maar let ook op mijn eten hoor. Ik sport er nu een beetje bij.
12 kilo aangekomen. 10 waren er na 14 dagen weer af. Nu na een jaar weeg ik 1 kilo minder dan voor de zwangerschap. Vanwege baan en studie momenteel niet aan t sporten maar deed dat eerste 6 maanden wel. Geef nog altijd bv dus dat compenseert denk ik wel
Ik moest 3 dagen na de bevalling nog 5 kilo. (Was 15 kilo aangekomen) Inmiddels eet ik nog steeds alles wat los en vast zit en moet nog 3 kilo. Ik zit er wel echt op te wachten tot ik voldoende hersteld ben om weer te gaan sporten. Voornamelijk krachttraining en conditie opbouwen. Afvallen is niet nodig eigenlijk. Wel wil ik die 3 kilo eraf hebben, nog 3 oude broeken die ik net niet aan kan. Anders moet ik nieuwe halen en heb een hekel aan winkelen.