Gisterenavond ben ik op dag 5 na begin van het bloedverlies het complete vruchtzakje kwijtgeraakt. Maar nu vraag ik me af: moet ik nu mijn cyclus tellen vanaf gisteren als dag 1? Of juist vandaag? Of vanaf vrijdag toen ik begon met bloeden (laatste lijkt me niet?, maar goed ik vraag het maar)
De dag dat ik het vruchtje verloor reken ik als dag 1 van de cyclus. Op zich maakt het niks uit want je cyclus is hoogstwaarschijnlijk toch van slag. Sterkte!
Ik heb vanaf dag 1 vh bloeden geteld, las hier dat je vanaf daar gewoon kon tellen. Daarnaast heb ik ook geen idee wanneer ik het vruchtzakje ben kwijt geraakt, want ik ben die nacht zoveel bloedstolsels verloren.
Bedankt voor je antwoord. Hier na een mk (dit is mijn 5e) eigenlijk nooit dat mijn lichaam van slag is. Wel dat mijn menstruatie iets later is, maar dan praat je over een dag of 3/4 hooguit. Alleen na de curretage na L* kwam de menstruatie een week/anderhalve week later, maar dan is er ook medisch ingegrepen. Hopelijk is dat nu net zo.
Dank je wel meid! Ik voel me verder prima en ook niet verdrietig of zo. Ik ben blij dat ik gevoelsmatig afstand heb kunnen houden tot de eerste echo, en toen eigenlijk al min of meer bleek dat de kans groot was dat het niet goed was, ook afstand heb kunnen houden. Ik vind het jammer, verdrietig voor het vruchtje zelf dat het niet mocht leven, maar meer dan dat is het (gelukkig) niet. Ik moet alleen vanmiddag het vruchtje op een mooi plekje begraven, want doorspoelen of in de kliko, nee, dat wil ik dan weer niet. dit kleintje krijgt een mooi plekje naast onze L*.
Ja, maar je moet ook wel wat uit zelfbescherming he? Ik lees trouwens dat jij weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Hoe voel jij je? Wanneer heb je de eerste echo?
Die zelfbescherming herken ik maar al te goed Dankjewel trouwens, ik had afgelopen maandag de 1e echo. Alles zag er prima uit voor deze termijn Ik ben weer gerustgesteld voor nu.
Dat is fijn! Heb je een kloppend hartje gezien? Niet dat dat alles zegt, dat hoef ik jou niet te vertellen, maar toch is het fijn als je een kloppend hartje ziet! Merk jij ook dat je veel meer afstand houd, ipv dat je gewoon blij bent? Ik had echt bij de positieve test al van: eerst zien en dan geloven, ben voor mezelf blij dat ik dat ook heb gedaan, hoe hard het misschien ook over zal komen naar anderen toe.
Ja het hartje klopt goed, zo mooi weer om te zien. Hier ook telkens weer gematigd positief bij de nieuwe zwangerschap. Dat zal nog wel even zo blijven denk ik. Het vertrouwen in dit nieuwe wonder moet groeien en dat heeft even weer wat tijd nodig.
Heel logisch, zo sta ik er ook in. We gaan gewoon uit van het positieve: hopelijk jij over een tijdje weer een gezond babytje in je armen en ik hoop over een tijdje weer een dikke buik te krijgen