Hoi meiden. Er is iets wat me toch niet lekker zit. Maar doordat ik altijd maar hoor dat je pas vanaf 28 weken de baby dagelijks hoeft te voelen, weet ik even niet zo goed wat ik hier mee aan moet. Ben nu 24.4 en voel al zeker 5 weken de baby dagelijks. Maar nu dus al 2 dagen helemaal niks. Niet eens met naar bed gaan wat op andere rustigere dagen toch echt het moment is dat meneer zich kenbaar maakt. Het zit me gewoon niet zo lekker. Maar doordat er steeds gezegd wordt "pas vanaf 28 weken moet je de baby dagelijks voelen" vind ik het toch moeilijk om te bellen.
Als je je zorgen maakt, moet je op elk moment in je zwangerschap bellen. zorgen is altijd een reden tot bellen, dus gewoon even bellen. Misschien kan je even hartje komen luisteren!
Heb je al een keer twee uur op je linkerzij gelegen? Als je je kindje dan niet voelt is het sowieso reden om te bellen. En tussen 24-28 weken is een “afwijkend” beweegpatroon ook reden om te bellen. Bekijk bijlage 615716 Bellen voor overleg mag en kan altijd hè!
Thanks meiden! Ik heb toch maar gebeld net. Mag om half 1 even hartje luisteren. @Flamingooo ik slaap sowieso altijd al in op links. Dat was dus ook altijd een moment op de "rustigere" dagen dat meneer zich liet horen. Maar nu dus al 2 avonden niet. En verder overdag ook niet. Ben blij dat ik straks langs kan. Maar toch ook wel een beetje bang. Kreeg wel een beetje op m'n kop van de assistente. Die zei ook al als je twijfelt altijd bellen! In onzekerheid zitten is ook niet goed.
Dank je! Ik hoop het ook. Nu onderweg maar ben behoorlijk zenuwachtig. Tot op heden ook nogsteeds niks gevoeld.
Gelukkig gerustgesteld hier. Meneer is blijkbaar compleet gedraaid ofzo en daardoor voel ik hem nu in eens niet zoals ik gewend ben. Hartje klopte mooi en met regelmaat. Wel nadrukkelijk te horen gekregen, net als hier, bij twijfel gewoon gelijk bellen! Liever 10x voor niks dan 1x te laat.