Ah shit!!! (Ik bleef trouwens ook altijd wel lang positief testen na de ovitrelle, maar bij een zwangerschap liep het dan op ipv af of gelijk blijven). Testen die over datum zijn heb ik geen ervaring mee maar zou inderdaad een andere test halen. Ik duim voor toch nog een mooie test voor je de komende dagen.
Ja het is gewoon pittig heel dat traject... Met testen die over de datum zijn geen ervaring, zou een nieuwe halen en opnieuw testen. Hopelijk de komende dagen toch een positieve test!
Gewoon even een dikke merci aan jullie ♡ Ik ben zo blij dat ik hier mijn ei kwijt kan en dat er dan nog mensen die mij helemaal niet kennen zo lief zijn te reageren en mee te leven. Doet me echt deugd.
Ah graag gedaan! Het is zo spannend allemaal en ik weet hoe fijn het is om je verhaal kwijt te kunnen ❤️❤️
Ik weet hoe pittig het is, en ook hoe fijn dit forum dan kan zijn. De dames hier hebben mij ook door de nodige stress momenten heen gesleept.
Ik hoop zo voor het het door de stomme overdatum test was! En ja traject is gewoon heftig. Er staat zoveel op t spel op. Als het niet gelukt is, weer al die follikel metingen, hormonen etc. Het is niet 'we hebben ff lol tussen de lakens" En.heel eerlijk? Na al die jaren merk ik nu echt wel hoe vreselijk je leven in het teken ervan staat. En snap ik waarom mijn man wel zei: waarom stop je niet? We zijn elkaar ook wat kwijtgeraakt mede door t traject.
Inderdaad, alles draait daar om. Elk plan wat je maakt, of het nu op korte of lange termijn is. Elke keer weer jezelf in 4726373 bochten wringen om op het juiste moment op de juiste plaats te zijn of de juiste medicatie te kunnen zetten op het juiste uur. Mensen die maar lijken te denken dat ivf the holy grail is en dat dat gewoon werkt voor iedereen. En ondertussen draait het gewone leven ook weer verder. Ik snap soms echt niet hoe mensen met een job dit doen. En die gezelligheid tussen de lakens inderdaad, die is al een tijdje ver zoek. Gelukkig is mijn man echt heel begripvol daarvoor. En hij doet ook wel echt zijn best om mee naar de meeste afspraken te gaan. Daarvoor ben ik echt super dankbaar. Al voel ik me ook wel heel vaak schuldig tegenover hem. Dat ik niet kan voldoen aan zijn grote kinderwens, dat ik hem op zijn schaarse vrije momenten meesleep naar het ziekenhuis enz. Ik voel alsof ik vooral mezelf echt kwijt raak soms. Ik was altijd heel geduldig, positief en optimist. En tegenwoordig ben ik precies een jaloerse bitch die niks meer kan verdragen. Ik hoop dat ik mezelf weer terug mag vinden als dit ooit allemaal achter de rug is. Of in elk geval een nieuwe leuke mama versie van mezelf dan toch.
Ik heb vandaag hele de dag al op en af precies lichte vervelende menstruatiekrampen maar nog geen bloed gespot. Een soort van zwaar gevoel in mijn onderbuik ook. Geen idee of dit de goede kant op gaat maar ik vrees ervoor. Elke keer ook bang om naar de wc te gaan nu. En ik heb maar zelf waterijsjes gemaakt om aan mijn waterijs craving te voldoen aardbei, mango en honing. Toch net iets gezonder dan die uit de supermarkt. En het helpt supergoed tegen die vieze metaalsmaak
Jezelf kwijtraken is ook zo herkenbaar Heel af en toe steekt t nog de kop op als iemand ineens zwanger is. Moeder van klasgenootje krijgt nog een cadeautje. Merkte wel dat ik dacht... ja zij wel. T was hier gewoon meer een eindexamen dan een cadeautje qua inspanning en stress En idd tussen de lakens... Al die moetjes/injecties etc hebben t plezier eruit gemept. En dan hoop je maar dat je lange reis wordt beloond en je wat moois geeft ipv zoveel neemt Ik blijf enorm voor jullie duimen
Ik denk dat we er stilletjes aan vanuit kunnen gaan dat het niet gelukt is. Vanmorgen een early test van de action en die was ook negatief. Zit nu op dag 10 na de terugplaatsing. Ik ga proberen ergens nog een klein sprankelt je hoop te houden maar vrees ervoor.
Het was een dag 3 terugplaatsing toch? Dus nu 13 DPO? Dan zou je nu inderdaad wel echt iets moeten zien. Wat ontzettend verdrietig. Jullie waren zo hoopvol. En wat een mindfuck he hoe je lijf je dan voor de gek kan houden. Heel veel sterkte voor jullie.
Achjee niet het nieuws waar we op gehoopt hadden Heel zuur zeker ook omdat je/jullie zo hoopvol waren…. Sterkte weer met verwerken van deze ronde! Dikke knuffel
Dankjewel allemaal Ik weet dat ik niet mag Googlen maar Google zegt dat het eventueel nog wel kan. Vb bij een latere innesteling. Al denk ik het zelf van niet. En een vriendin had hetzelfde stuurde ze me net. Een negatieve early test en die is toch echt zwanger nu (ook ivf, 5 weken nu dus heel pril)