Hoi dames, ik ben er vanmorgen achter gekomen dat ik zwanger ben van de 2e...nog wel heel kort hoor, maar we zijn super blij!! Alleen is ons dochtertje nog maar 5 maanden, dus zal vast wel zwaar worden. Zijn er meer dames hier met 2 kids zo kort op elkaar?? Bedankt alvast! Liefs, Renske
Allereerst van harte gefeliciteerd. Jazeker ervaring hier (dubbel) Mijn eerste twee kids schelen 14 maandjes. De oudste is nu bijna 9 (zondag). Mijn derde kindje mag over 2 weekjes haar eerste kaarsje uitblazen en ik ben momenteel 35 weken zwanger. Mijn ervaring de eerste vier jaar is het heel erg heftig en druk, daarna is het in rap tempo ook heel veel makkelijker. Ik heb er altijd enorm van genoten. De zwangerschappen vind ik echter zo kort op elkaar wel een veldslag. Maar dit alles verschilt ook enorm per persoon. Hoe zijn je kindjes, hoe zijn je zwangerschappen. Je loopt tegen bepaalde dingen wel aan. Kinderwagen. Hoe ga je in een winkelwagentje boodschappen doen met twee kleine kinderen. Maar al snel vind je ook daarin je weg en weet je ook niet anders. Geniet er maar lekker van!!! Succes met je zwangerschap.
Wauw...klinkt goed! Fijn dat ik niet de enige ben, haha. Heb altijd gezegd dat ik graag kids kort op elkaar wilde...en gaat nu ook gebeuren hoop ik! Ons dochtertje is heel makkelijk, vermoeidheid kennen wij niet haha tot nu toe tenminste! Bedankt voor je reactie! Jij ook nog even succes met je zwangerschap!
Kijk dat scheelt al een hoop dat je dochtertje erg makkelijk is. Echter kan dit wel geweldig veranderen als er eenmaal een "concurrent" bij is gekomen. Je kunt het ze nog zo moeilijk uitleggen. Ik laat onze dochter vaak mijn buik aaien en zeg daarbij aai baby aai. In de hoop dat ze straks de connectie legt. De leuke peuterpuberteit kan ook een feest zijn als je er nog een baby bij hebt. Maar het zijn allemaal fases en die ga je vast prima doorkomen. Wel is het zo dat je bij een tweede kindje minder rust kunt nemen dan bij een volgende. De dagen na je kraamweek zullen er daardoor misschien ook anders uit zien. Het tillen van je kindje gaat wat lastiger op het einde. Ik heb bij mijn eerste twee kids geluk gehad dat ze samen hun slaapjes deden. Ideaal. Dan kun je toch nog iets beginnen. Hoop maar dat deze twee hummels daar een voorbeeld aan willen nemen. Dankjewel. Voor vragen mag je me altijd ook een prive berichtje sturen hoor. Er zijn veel vrouwen die hier ook mee te maken hebben. Zo loop je onverhoopt tegen dingen aan waar je bij een eerste niet bij stil staat. Maar met twee dicht op elkaar is het toch net even iets anders!
hoi, Wij hadden eerst een tweeling en een jaar later nog een voordeel is dat ze hun middagslaapje doen kun je zelf ook even uitrusten. oudste twee waren heel rustig speelden lief in de box tot 2 en een half jaar de derde was wel actiever. spelen nu altijd gezellig met elkaar. wel een voordeel vind ik. Groet mamsvan6 en 12 weken zwanger van nr 7
Hier ookkort op elkaar. Dame is14mnd en nr 2 komt in dezer dagen.k geloof ook dat t komende jaren druk s en t is wel op t eindpittig omdat je zelf nietaltijd kan rusten, maar ik vond t goed te doen. Wel ben ik blij a.s ik straks iets meer energie heb om met de oudste weer te kunnen doen....
WAuww....mams van bijna 7 kids! Respect hoor! Dan moet 2 mij ook wel lukken, haha! Succes met je verdere zwangerschap. Zal niet altijd meevallen met 6 koters om je heen