hai... vandaag de hond weggebracht naar het asiel,ik had nooit gedacht dat ik dit zou kunnen en doen,toch verdrietig en zielig voor de hond. maar nu komt het,de medewerkster van het asiel vertelde dat ze dacht dat hij niet herplaatst kon worden en dat hij dan een spuitje zal krijgen. nu ben ik zo in de war ervan,ik wil hem terug! maar hoe zou dit gaan morgen willen ze geld voor hem krijg ik mijn 100 euro dan terug wie denkt of weet hier wat van?! kan niet wachten tot morgen....
waar heb je die 100 euro voor moeten betalen? Ik denk als het om 1 nachtje gaat ze niet moeilijk zullen doen toch? Als je dat geld hebt moeten betalen voor inentingen of dokterskosten krijg je het waarschijnlijk niet terug. Maar als je je hond terug wilt is het niet zo erg toch?! Maar waarom heb je 'm weggebracht dan als ik mag vragen?
jeetje waarom heb je toen niet gezegd dat je ervanaf ziet ik zou nooit never een dier zo wegbrengen als ze hem gaan afmaken
nee ze vertelde dat ze hem wel een kans gaf,maar hoe hij zich nu gedroeg kon hij niet in de maatschappij.... hij verhaarde heel erg dat is niet erg,maar sinds de kindjes er xzijn pakt ie of steelt ie luiers en wil die kapot maken,kleine plasjes bij de wieg deed ie vroeger,en ik dacht dat ie wel een beter huis zou vinfden.de 100 euro was voor afstands kosten... nee donderdag gaat ie naar de dierenarts daar vertelde de vrouw... hoop dat ie terug kan komen... me zoontje van 2 roept m boas fluit ie en zegt kom maar! morgen maar bellen...
Maakt ie alleen luiers kapot en plast af en toe in huis? Was dat echt niet op te lossen dan? Hopelijk kan je hem nog terugkrijgen.. Ook als ik zo lees hoe je zoontje reageert.
Dus hij verhaart, maakt luiers kapot en plast soms in huis? Hoezo kan ie dan niet herplaatst worden? En kan dat niet opgelost worden? Oh haha, bijna net zo'n reactie als nina4.
Ik zeg; zorgen dat hij niet meer bij de luiers kan komen en niet meer bij de wieg kan komen en fijn weer naar huis halen! Maar je zegt, kleine plasjes deed hij vroeger, nu niet meer dan? En welk gedrag vertoonde hij dan bij het asiel dat ze zo'n reactie gaf? Het klinkt een beetje vaag, alsof er helemaal niet goed is gesproken over het diertje en hoe de gang van zaken is nl. En ik weet niet wat ik me bij afstands kosten moet voorstellen maar misschien ben je die 100 euro in het ergste geval gewoon kwijt?!
Ik vind het eerlijk gezegd erg zielig voor het beestje dat je hem om deze redenen beht weggebracht. Was een cursus geen beter idee geweest? Ook gezien de reactie van je zoontje.. Hoop dat je hem terug kunt krijgen, ongeacht of je die 100 terug krijgt of niet...
Oke....... hond verhaart: vaker borstelen? plast soms in huis: hebben oudere honden ook last van maakt luiers kapot: gelijk in de container of prullenbak gooien. Sorry maar om die redenen zou ik mijn hond niet in een asiel stoppen!!!!!! Kijk als je hond de kinderen aanvalt dan vind ik het iets heel anders maar deze 3 kleine mini dingen (in mijn ogen)....... hou maar even heel verstandig mijn mond!
Niet heel erg goed doordacht deze actie.....? Natuurlijk mist je zoontje de hond, dat is normaal. Maar dat zal op den duur wel slijten. Wat is jouw reden van afstand geweest? Is die nu ineens wel weer overkombaar?
Denk eens na voordat je de verantwoordelijkheid over een levend wezen als een hond neemt. (want die neem je, die krijg je niet zoals een over een kindje) Of, denk sowieso eens na voordat je die verantwoordelijkheid van je af schuift. Bah. Morgen is de dag om aan jezelf en de hond te bewijzen dat je alsnog je verantwoordelijkheid neemt. Zo niet, dan ben je verantwoordelijk voor zijn dood...