Hoi, Wie heeft er voor anticonceptie gekozen in de vorm van de prikpil? en hoe zijn de ervaringen daarmee? Ik heb een onregelmatige cyclus en mag toch t eerste jaar niet zwanger worden (ook geen behoefte aan ) alvast bedankt.
ik heb een hele tijd de prikpil gehad.... de prikpil is ideaal als je even geen kinderen wilt ik heb er nooit problemen mee gehad ik ben vleden jaar november gestopt en kheb nu een hele normale cyclus ( het duurde wel even voordat ik weer ongesteld werd )
Hey Hey De prikpil is opzicht niet slecht is juist goed voor ALS JE GEEN KINDEREN WILT. Als je nog kinderen wilt raad ik de prikpil af. Maar dat is natuurlijk hoe het bij mij werkt en meerdere reacties erover Het kan zo ongelooflijk lang duren voordat je weer menstrueert en goed menstrueert. Ik ben na 8 maanden nog steeds ongi geworden en nu weer wel 2 maanden weer gewoon goed door de KUUR PROVERA dus het zit nu weer goe gelukkig.. en begin nu pas officieel aan me eerste ronde ! Maar nogmaals .. het kan goed zijn het is niet slecht ... maar als je nog kindjes wil zou ik toch wat anders nemen ! .. Hoop je hiermee voldoende hebben geinformeert
Sinds jan 2008 gebruik ik de prikpil en ben er zeer tevreden over. Heb geen bijwerkingen ofzo...moet er alleen 1 keer in de 3 maanden aan denken. En aangezien wij geen kids meer willen was het voor mij de beste optie.
Ja inderdaad daarom gaf ik al aan als je geen kinderen wil is het zeker een uitkomst ! Maar als je nog kinderen wil kan je het beter niet nemen want het kan zo ongelooflijk duren voordat je weer menstrueert etc. ! maar dat is wat ik ervaren heb ! Met de gewone pil werd ik suer snel zwanger 1e of 2e ronde was het maar helaas heeft het niet mogen blijven maar.. toen overgestapt naar prikpil en 7 maanden nog niks nu gelukkig weer wel maar geen optie voor als je nog kinderen wil
dank je voor jullie reacties. ik wil nog wel een kind, maar ik woon nog niet samen met mn vriend en dat wil ik eerst doen voordat er ev. een 2e komt en Bas moet ook maar eerst 1 jaar worden. Ik zal er ook met mn ha over hebben.
ik heb m ook gehad heb m nu 2 keer laten zetten en ben al niet meer ongesteld geworden helaas moest ik er mee stoppen ik zat net bij die 1e procent die er allergies voor is
Oohh oke dat is dan wel weer minder als je echt net in die 1% zit dat verwacht jeniet van jezelf dat je echt niet in die 1% zit
ik ben in november gestopt met de prikpil na 2 maanden en half ben ik zwanger geworden. Ik heb maar 1 prikje gehad in totaal
Nou meid dan heb je echt geluk ik had maar 1prikje na 7 maanden nog steeds geen mensruatie nu menstrueer ik wer 2 maanden gewoon en begin ik dus aan me eerste officiele ronde ! Noot meer prikpil voor mij ! Maar gefeliciteeerd En geniet ervan meid ..