te vroeg, en te kort ongesteld

Discussion in 'Zwanger worden' started by liefkonijntje, Mar 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
    Hallo meiden,
    Mijn naam is Jasmine, ik ben twintig jaar, niet aan de pil, en geen kinderwens. Ik heb op dag 15 van mijn (regelmatige) cyclus gemeenschap gehad *onveilig*. Twee en halve dag na die tijd begon ik ongi krampjes te voelen, en kreeg ik bruinverlies. Weer een dag later ging dit over in gewone ongesteldheid. Mijn lage rugpijn en buikpijn waren inmiddels helemaal over. Aan het eind van diezelfde dag was mijn ongesteldheid zo goed als over. Ik heb nu, weer een dag later, slechts nog een klein beetje bloed/bruin verlies. Zo weinig dat gebruik van een heel kleine tampon voldoende is. Normaal word ik dus stipt om de 28 dagen ongesteld. Dit maal begon mijn menstruatie op dag 19. Minder heftig dan normaal, en met minder kwaaltjes. Ik kan eigenlijk geen oorzaak van deze korte, veel te vroege menstruatie bedenken; stress, reizen, etc.
    Dus dacht ik aan een innestelingsbloeding... Maar is dat wel mogelijk? Zo snel na de daad?
    Ik kijk uit naar jullie reacties!

Groetjes Jasmine

2. Liset1883

Liset1883 Lid

Mar 15, 2009
    32
    1
    0
    Het kan goed een innestelingsbloeding zijn geweest. Die is vaak rond de 4 dagen na de eisprong. Als je eisprong rond de 15e dag is geweest is dat dus goed mogelijk.
    Het is moeilijk, maar je moet toch maar even afwachten en op dag 28 even testen.

3. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
    Hoi ElisabethPrete, bedankt voor de snelle reactie!
    Ik heb zelf een klein beetje research gedaan op het net, en daaruit dacht ik op te maken dat een innestelingsbloeding niet binnen 3dagen na de bevruchting kan plaatsvinden.
    Maar jij denkt dus dat het wel mogelijk is...
    Zelf vond ik het merkwaardig dat ik in de zeven jaar dat ik ongesteld ben nog nooit zo vroeg, en zo kort mijn menstruatie heb gekregen. Ik krijg nu wel een beetje de kriebels haha, ik zal volgende week een testje doen.

Groetjes Jasmine

4. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    als je op dag 14 of 15 je eisprong hebt gehad, dan was de eventuele innestelingsbloeding dus op dag 4/5 na de bevruchting, dus dat kan zeker, volgens mij is het tussen de 4 en de 10 dagen dat de innesteling kan gebeuren... blijft nu denk ik toch even afwachten tot het eind van je normale cyclus...

wil niet nieuwsgierig zijn, maar is het kindje wel gewenst ook al was het niet helemaal gepland?

succes!

5. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
    Hoi Surf!

Ik heb altijd geroepen dat ik jong mamma wil worden, dus gewenst is het zeker. Het zou wel puzzelen worden met studie ed, maar voor alles is een oplossing. Jeetje, mijn hoofd zit er nu helemaal vol van! Ik denk dat alles met een reden gebeurd, dus wat de uitkomst van de test ook zal zijn... ik ben er blij mee!
    Nog even een vraagje over het testen; dat kan toch vanaf de dag dat ik eigenlijk ongesteld zou moeten worden? Dus ergens volgende week?

Groetjes Jasmine

6. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    jadat klopt, maar als je vorige mens niet een echte (normale) was, zou je ook nu meteen al kunnen testen.
    spannend hoor nu! zou denk ik als ik jou was nu testen en als ie nega is, volgende week op je nod nog een keertje (als je nog niet ongie bent natuurlijk...)
    succes!
    laat je het nog even weten (ben nogal nieuwsgierig aangelegd namelijk :oops: )

7. liefkonijntje

Mar 25, 2009
    14
    0
    0
    Hoi Surf!

Ik laat de uitslag van de test zeker weten! Volgende week ga ik hem doen. Ik heb namelijk een tijd lang geen sex gehad, dus áls ik zwanger ben, dan heeft het nog geen nut om te testen.

Groetjes Jasmine

Share This Page