Wat is jullie ervaring met de Action zwangerschapstesten? Ik bedoel dan ook de gewone en niet de early. Ik zag vanmiddag na 5 min echt een heel minimaal positief streepje, kan het geeneens op de foto krijgen, maar ik zie hem wel echt elke keer weer. Maar de test van Telano bleef wel wit.... Iemand ook de ervaring dat de gewone Action test het toch vrij snel oppakt?
Ik was tevreden over de action testen in ieder geval! Begon ook mega licht. Morgenochtend misschien nog eens testen?
Ik ben tevreden over de gewone Action testen. Vorige zwangerschap op 10dpo voor het eerst licht positief mee getest.
Bedankt voor de reacties! @Ting86 @Cupcake01 Ik heb vandaag niet getest. Durfde het niet aan. Hoop het morgen nog eens te proberen. Blijft spannend.
Wachten is sowieso beter! Mocht dat niet lukken (wat ik snap ):Ik merkte dat ik in het begin beter testte met 2e urine. Opstaan, plassen, dan een uurtje niet (of een slokje) drinken, en dan had ik hele geconcentreerde urine
Ik heb hem zojuist gedaan maar hij is nu echt helemaal wit. Dus het streepje van pas zal wel een vals streepje zijn geweest. Voel wel nog steeds misselijkheid en steekjes, maar het zal wel... lichaam kan soms gek doen!
Nou het is een beetje raar. Met 12/13 dpo kreeg ik menstruatie maar vond die menstruatie toch iets andere verlopen. Minder stolsel verlies en ik had die middag voordat menstruatie door zette flinke pijnlijke steken gevoeld. Dus dacht aan innesteling. Dus hield nog rekening met heftige innestelingsbloeding ofzo. Maar als dat zo zou zijn moet ik na 9 dagen wel een positieve test gehad hebben. En m’n temperatuur zit ook rond de 36.7/36.8 dus ik ga er dan nu toch vanuit dat het wel een menstruatie is geweest. Maar was vanmiddag echt misselijk en veel boeren. En de steekjes rechtsonder blijf ik nog wel regelmatig voelen. Maar het zal wel allemaal met iets anders te maken hebben. Oja en dat van innestelingsbloeding komt ook doordat ik normaal een cyclus van 5 weken heb en ik in dec met 4.0 weken al een knaltest had (is op mk uitgelopen helaas) Dus dacht dan zal die cyclus wel korter zijn geweest (was de eerste cyclus na de bevalling van onze jongste in feb 20) maar nu met dit erbij ging ik opeens denken of die menstruatie in nov ook niet een innestelingsbloeding was geweest... dus vandaar al die gedachtes... Maar ik laat het nu los en ga er vanuit dat het gewoon een menstruatie was.