Welke wikkeldeken?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Diddl, Jun 5, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Diddl

Diddl Fanatiek lid

Jan 13, 2006
    3,907
    0
    0
    Fryslan
    Wie heeft er ervaring met 1 van de onderstaan de wikkeldekens.
    Heb even geen idee meer welke ik moet nemen. :(

* Lodger wrapper
    * Snoozebaby wrapping
    * Red Castle babynomade

2. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind die babynomade wel interessant, heb via de albert heijn twee wikkeldoeken met beentjes, en dat vind ik dus erg fijn. Maar deze ziet er nog handiger uit! (alleen die van de appie kostte maar 6,50 hihihi)
    En bedankt nu wil ik die nomade dus gaan zoeken hihihihi. (hoop/denk dat de kwaliteit beter is dan die van de appie, en aangezien Fay woont in haar wikkeldeken...)

3. daphne78

daphne78 VIP lid

May 10, 2006
    7,311
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb hem bij pixmania voor 35,20 gevonden hihihi

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

Dec 17, 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Is niet duur via pixmania, alleen jammer dat ze alleen echte jongens/meiden kleuren hebben. ik zou er graag één aanschaffen die voor beide kan... weet namelijk nog niet wat het gaat worden. zijn er nog meer sites waar hij goedkoper te vinden is dan de ruim € 50,- die je in de winkel betaald?

5. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    ik heb de wrapper van Lodger. Ideaal ding zeker in het begin. Thomas was extreem prematuur, dus toen hij na 4,5 week uit het ziekenhuis kwam had hij moeite zijn temp goed vast te houden thuis, dus een lekker warm wrapje was voor hem ideaal! Nu vind ik het al snel te warm voor hem (even afgezien va het weer), dus gebruik ik hem minder. Misschien als kleedje op het gras in de tuin! ;)

Share This Page