Hello allemaal, wil graag voor een kraampakket de naam van het kleintje op een badcape, romber en misschien een handdoek zetten. Het moet wel klaar zijn over een week weten jullie waar dit kan? en waar de prijzen oke zijn? thnx!
www.babykado.com of www.koterkado.com Ik weet alleen niet hoe snel ze leveren, wellicht kun je ze morgen even bellen? Anders kun je het ook aan Mensi van hier vragen, misschien kan zij het op tijd voor je regelen (zij maakt die superleuke mutsjes met naam).
Oh ik zie net dat bij koterkado ze vanwege de vakantiedagen pas vanaf 2 mei weer bestellingen afhandelen. Dat is inderdaad lastig als je het op korte termijn wil hebben dat er ook nog die feestdagen tussenzitten.
hoi hier heb ik al heel wat laten maken supper mooi en snel je ziet tussen de foto's bij texiel ook 2 kussen sloopen met de namen sabrina en steve die zijn van mijn en heb ik al een paa keer gewassen supper mooi gebleven. liefs sabrina
ik zelf een badcape gekocht en ben naar een coupeuse gegaan. vaak hebben hun ook zo'n machine om letters te borduren.
www.kossiesdesign.nl heb hier zelf al regelmatig wat besteld, netjes en snelle service. eigenaresse denkt goed mee en kwam zelf ook nog met suggesties (mbt plaatjes e.d.) ook niet te duur. succes
Ik heb pas bij www.kleindiezijn.com iets besteld met de naam op een badcape, binnen 2 dagen is het klaar!
Superr dames! bedankt! Heb bestel en het is super geworden ! Hoop dat andere ook wat aan de topic zullen hebben
Ik heb hier een badjasje en een lakentje laten maken. Het is heel erg mooi geworden en de prijs valt ook reuze mee www.borduursteek.tk