hey meiden. ik zit een beetje met een onwijs domme vraag maar ik ga m toch stellen hier hahah het zit namelijk zo: ik ben nu al voor de derde maand met ovu testjes bezig en heb dus als ik die dingen moet geloven heel netjes elke keer op de dezelfde dag van de cyclus mijn eitje.. Druk geklust ook natuurlijk rond die dagen. Maar nul resultaat... Nu vraag ik mij af maakt het wat uit of je nou smorgens of smiddags of s avonds klust.? wij zijn nogal burgelijk hhaha denk ik want wij klussen dus echt alleen maar s avonds heeeeeeel soms in het weekend s ochtends maar dan heb ik weer nooit dat ei. komt omdat ik heel vaak al om half 5 op moet en ik moet dr gewoon s ochtends niet aan denken zou dat een reden kunnen zijn ? wat denken jullie dr van..? want ik wil natuurlijk nog niet uit gaan van geen zwemmertjes en weet ik wat van narigheid en ik weet ook dat ik eerst goed af moet vallen... maar toch . . . . . . .
Denk niet dat het uitmaakt hoor, je ei moet gewoon binnen 24 uur bevrucht worden. En ook al klus je op de juiste dagen, dat geeft nog geen garantie op een zwangerschap helaas. Succes verder! groetjes Yfke
Hoi Wiesje, Kijk eens bij dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646, wellicht dat je er wat aan hebt. Groetjes, MaWaBe