Mee-rij "fietsje" ipv plankje/stoeltje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Agatha, 28 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Dit kwam ik net op internet tegen:
    Bibi Swiss Strolly Rider

Hebben jullie ooit zo iets gezien? Of ervaring mee?
    Ik vroeg me af of hij op een Quinny Buzz 3 zou passen, op de foto zit hij vast aan een buggy, terwijl er staat dat hij voor een Quinny Buzz is.
    Ik vind hem wel duur en vraag me af of mijn kleine meid daar op blijft zitten. En of dat nou fatsoenlijk loopt.

2. helia

helia Actief lid

4 dec 2009
    445
    1
    0
    Amstelveen
    Heb er geen ervaring mee maar het lijkt me wel handig , zo te zien zit het fietsje naast je dus lijkt me niet in de weg zitten...maar jah zoals ik al zei geen ervaring mee.
    En je kan altijd de klantenservice bellen of hij op jouw Quinny buzz 3 past.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn dochter is dan wel wat jonger als die van jouw, maar vind het best een eng ding. Kom je hiermee makkelijk de stoep op? Zou bang zijn dat ze eraf zou vallen en echt comfortabel ziet het er ook niet uit eigenlijk.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Volgens mij loopt dat prima.

Het lijkt me een geweldig ding zeg!

Wel wat duur misschien. Maar goed het is ook wel wat waard dat je lekker met zijn allen kunt wandelen.

( ik heb ook een duo wagen gehaald, want mijn kleine peuter is soms nogal lui, :D)

5. Seth

Seth Niet meer actief

Geen ervaring....

maaruhhhh mij lijkt het weer helemaal niets... de kinderwagen wordt dan zo lang.. (lijkt me) in geval van nemen van bochten..
    ok buiten misschien niet zo'n probleem, maar voor in de winkels...

Verder vraag ik me ook af hoe het zit met het nemen van bochten,omdat je infeite meer gewicht aan de rechtse kant van de kinderwagen hebt, als links...
    dit moet je toch merken? dat de kinderwagen constant wat naar rechts trekt..??

Vraag ik me ook af of hier dochter er wel op zou blijven zitten.... zeker ook met stoepjes op en af....
    Verder heb ik wel ervaring met het "gewone kiddyboard" achter de buzz... en die is trouwens t/m 25 kg...

6. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Het lijkt mij niets. Mijn dochtertje zou er niet op blijven zitten. Het is echt een zadeltje en echt comfortabel zit het niet. Ik heb zelf achter de bugaboo een meerijdplankje met twoo stoeltje. Zit ze (als ze moe is) prima op en kijkt naar haar broertje. Voordeel daarvan vind ik dat het stoeltje eraf kan en het plankje dus opgeklapt kan worden als ze zelf loopt.

7. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Bedankt voor het meedenken. De stoepjes en bochten had ik nog niet aan gedacht! Het ziet er inderdaad uit alsof het wel aardig loopt op een recht glad fietspad, maar of het ook goed zit en ze niet bij ieder stoepje af moet stappen... Toch maar weer verder zoeken naar een duo-wagen.

Bosi, handig om te horen dat jij met je 3-jarige peuter ook gewoon nog een duo-wagen hebt gekocht. Men vindt dat de mijne oud genoeg is om zelf te lopen, maar ik zie dat ook nog niet zo voor me. Overigens schelen we maar 1 dag in zwangerschap! Wat voor wagen heb je?

Deel Deze Pagina