toen ik R 1,5 jaar geleden tegenkwam was ik gelijk helemaal in love ik dacht echt dat ik de juiste had gevonden nou niet dus! na 3 maand begon de ellende...hij moest van vnn naar een afkickkliniek wat me veel verdriet heeft gedaan hij is er 2 dagen geweest en zei dat het niks voor hem was want daar zaten allemaal junkies die al meer als 5 jaar verslaafd waren en hij hoorde daar niet tussen want hij kon er makkelijk vanaf blijven. 2 maanden later nog meer ellende....meneer kwam in de budgetering(ik wist niet eens dat er zoiets bestond) terecht want hij had een restschuld op zijn woning en kreeg maar 40 euro in de week (hij woonde weer bij zijn ouders want hij wilde zijn leven weer opbouwen)oke daar kon ik dan nog wel mee leven ik woon ook nog thuis en we zouden een huisje kopen zo gauw hij eruit was tot hij ook nog is een paar taakstraffen kreeg van samen 420 uur! zoals jullie wel weten liefde maakt blind....ook dit accepteerde ik ondertussen liep hij ook al bij het ggz (geestelijke gezondheids zorg want het lag aan een slechte jeugd...TUURLIJK) toen ik ongeveer 7 maand zwanger was kwam hij samen met zijn moeder en zus en na een heel lulverhaal nergens over kwam het woord eruit....hij was weer terug gevallen maar dat was eenmalig hoor zei zijn moeder ik heb hem wel 1001x gezegt dat als ie weer eens zin kreeg het gewoon tegen mij zou zeggen en dat we er samen dan wel uitkwamen en hij beloofde ook plechtig dat hij dat zou doen nou niet dus ik voelde me toen zo verneukt en verraden en toch nog een kans geven onder de voorwaarde dat hij er wat aan ging doen en dat we een cleanbewijs wouden zien voordat hij achter de kinderwagen zou lopen nou dat deed hij dan wel zei hij weer een maand later komen zijn moeder en zus weer aan de deur en vertellen dat hij is opgepakt maar ze wisten niet waarvoor maar wel dat hij onschuldig was sinds toen mocht hij niet meer bij mij thuis komen en het liefst ook niet met hem omgaan maar dat konden mijn ouders mij niet verbieden ze hebben trouwens al meer als een jaar gezegt dat dit niet goedkwam en het helemaal geen goeie jongen was mijn vader zei aan het begin al hoe het zou gaan en hij heeft nog gelijk gehad ook maar zoals ik net al zei liefde maakt blind...de relatie was gewoon nog aan en hij was ook bij de bevalling aanwezig stond zelfs te huilen toen ze geboren werd tot de rottigheid een dag na de bevalling weer begon....ik mocht de volgende dag naar huis maar omdat hij nogsteeds geen bewijs had laten zien mocht hij niet mee hij had natuurlijk verwacht dat hij wel meemocht omdat hij nou immers de vader was hij belde mij de volgende ochtend boos op en schreeuwde van alles en nogwat mijn moeder kon zelfs meegenieten! en toen begonnen de dreigementen van: ik kom je nog wel tegen en dat ik een vies vuil kutwijf was en weet ik wat nog meer tot overmaat van ramp begon zijn moeder ook nog is te smsen dat ik kinderachtig deed en maakte me ook voor van alles uit toen kreeg ik opeens een smsje van dat hij woensdag naar de dokter was geweest ik met mijn domme kop terug gestuurd van goedzo! wanneer krijg je de uitslag? krijg ik er 1 terug met ja dat hoor je wel in de rechtzaal ik had echt zo iets van wtf en toen knapte er iets in mij ik had echt zoiets van wat wil die vieze junk nou hij komt dus echt niet aan mijn meisje sindsdien hebben we elke dag wel ruzie via smsjes ik stuurde soms zelfs nog lieve en dat als hij nou een bewijs liet zien hij haar ook mocht zien ik zou hem dan zelfs nog terug nemen als hij sorry zou zeggen en alsnog dat bewijs liet zien (zo dom ben ik ja ik mis die l*l en kan alleen maar aan hem denken en hoop stiekem dat hij alsnog terug komt ondanks dat hij ons mooi laat stikken)maar op de 1 of andere reden kunnen wij elkaar niet met rust laten heel raar als we 2 dagen elkaar niet hebben gesproken begint 1 van ons toch wel weer te smsen en nu is mijn vraag heeft iemand ook zoiets meegemaakt en hoe is het toen bij jou afgelopen? sorry voor het lange verhaal maar de hormonen gieren door mijn lijf
jee meid wat heb jij je om de vinger laten winden, ik vraag me af hoe het nu met jou en je dochter gaat. Dat is waar jij je op moet concentreren want dat is het meest belangrijk, gelukkig besef je dat zelf ook wel, maar jammer dat je hem niet kan loslaten. ik kan je 1 ding zeggen, zolang zijn moeder hem zo "goed" blijft helpen, blijft hij aan de drugs, zij helpt hem gewoon om NIET te kunnen stoppen want ze verzint overal een smoesje voor. Hij zelf is slap, een drugsverslaafde vertelt geen dingen eerlijk, helemaal niet als zijn gebruik in het gedrang komt daardoor zolang hij zelf niet echt wil verbeteren, puur omdat het uit zichzelf komt dan gaat het niet beter worden. Pas als hij het echt echt wil, dan zal het gaan lukken en dan heeft hij hulp nodig van mensen die hem een spiegel voor durven te houden, die hard tegen hem durven te zijn op momenten dat dat nodig is. Als ik jou was zou ik hem echt helemaal los laten, en houd je met je eigen leven bezig want dat moet goed gaan hoe dan ook, je kan bijv. een afspraak maken dat als hij nuchter is, hij 1 middag in de week mag langs komen zijn dochter te zien, maar blijf bij je grenzen en blijf vooral duidelijk naar hem toe en blijf op je standpunt staan heel veel sterkte met alles, ik weet dat het moeilijk is maar geloof me dat je het nog veel moeilijker krijgt als je hem in je leven toelaat zet hem op meis, maak er wat van xx
hoi hoi ik heb dit zelf gelukkig niet meegemaakt maar je moet nu denken aan wat het beste is voor je dochter, niet vergeten je hebt gelukkig een gezonde dochter maar het had net zo goed anders kunnen lopen met drugs een kindje verwekken kan nooit goed zijn voor het kind een drugsverslaafde zijn kies je niet voor het is een ziekte en als hij geen hulp zoekt zal hij ziek blijven en zal hij dus niet alleen nooit van de drugs afkomen het zal alleen maar erger worden met alle gevolgen van dien dat jij nu afstand neemt moet hem in de goede weg wijzen alleen zijn moeder verzint smoes na smoes en zodoende hoeft hij dus niet aan zijn probleem te werken waarom eraan werken als zijn moeder eigenlijk zegt hij heeft geen probleem nogmaals je kan hem niet dwingen om hulp te zoeken alleen de eisen die je nu steld zal ik er zeker inhouden nu draaid het niet alleen om jou en hem maar om jullie dochter zij staat op nummer 1 zij verdiend een vader die geen drugs gebruikt en zij verdiend een moeder die haar daartegen beschermd wens je veel succes hoop echt voor je dat alles goed komt maar bouw eerst op jezelf en je dochter mocht hij uiteindelijk helemaal clean zijn kan je altijd nog zeggen we gaan ervoor maar vergeet niet altijd zal het gevaar schuilen dat hij weer terugvalt en wat doe je dan groetjes nathalie
hij belde me vanacht om half 5 wakker en volgens mij was hij of dronken of zo lijp als een deur en zei dat hij naar me toe kwam en het huis in de fik zou steken(ik hoorde hem ook echt op de fiets zitten) en later een smsje dat ik vast de politie kon bellen dat ie me af kwam maken ik heb natuurlijk geen oog dichtgedaan en heb de heletijd bij mijn meisje gezeten en kreeg ik vanmiddag in 1x een smsje dat ik nog 1 kans krijg om te praten onder 4 ogen en dat ik hem anders nooit meer zou spreken ja via zijn advocaat...ik had echt zo iets van wat wil jij nou mafkees maar het maakt je wel bang =S zulke mensen moeten ze opsluiten want als ze je wat aandoen zijn ze nog ontoerekeningsvatbaar ook
Heb je de politie gebeld? Zou ik wel doen als ik jou was..Als er dan iets gebeurd zijn ze ervan op de hoogte dat er al een tijdje iets aan de hand is..helpt vaak wel ook. Het zijn waarschijnlijk allemaal loze dreigementen maar toch, het zekere voor het onzekere is misschien wel slim...en is er niet iemand die bij jullie kan blijven zolang hij zo gek doet? Sterkte! x
al gedaan maar er word niks gedaan pas als het uit de hand gaat lopen....en ik ben bij mijn ouders maar ik word echt schijtziek van hem :S
Ja ik weet dat ze er niks aan kunnen doen, heel krom eigenlijk dat ze pas iets doen als hij iets doet, maar ja ze zijn er dan in ieder geval van op de hoogte en staat ie bekend he! das al belangrijk. Goed dat je bij je ouders bent, zolang hij zo doet zou ik daar ook blijven...Denk dat het allemaal grootspraak is maar ja je weet het niet he waartoe iemand in staat is...
T zal wel loslopen denk ik. Als ze zo dreigen gebeurt er meestal niks. Meestal zeg ik he? Verstandig is idd wel instanties in te schakelen. Succes met deze ellende
hoi hoi je heb toch het smsje als bewijs dus zijn ze verplicht dat serieus te nemen ervanaf komen met er moet eerst iets gebeuren is natuurlijk grote onzin je moet gewoon eisen dat ze een aangifte van je opnemen dat alles vaststaat kan me niet voorstellen dat je deze mafketel nog in de buurt van je kindje wilt laten groetjes nathalie
Hey meid, (ik begon me al af te vragen waar je bleef! Nog gefeliciteerd met de kleine meid!) Helaas weet ik een klein beetje waar je nu doorheen gaat. Ik heb geen idee wat je moet doen maar kan me voorstellen dat je ontzettend kwaad, angstig en verdrietig bent. Ik wil je alleen even een hart onder de riem steken en zeggen dat alles goed komt. Mijn ex dreigt ook met "see you in court", maar iemand die zoveel drugs gebruikt heeft géén geld en tijd om een rechtzaak aan te spannen, zover komt het echt niet. Als je erover wilt praten PB me dan maar
Gek dat sommige zoveel kansen krijgen en het elke keer weer verpesten . Kies voor jezelf en voor het kindje meid
meid ik hoop dat je nu verstandig bent (geworden) en voor jezelf en je kindje kiest.. en geen kans meer geven he! =; sterkte!
Ik heb hetzelfde ik was niet vies van alchohol en drugs tot ik wist dat ik zwanger was..mijn kindje geeft een lichtpunt aan mijn leven We beloofden elkaar ervan af te blijven.. en elkaar er doorheen te slepen als dat nodig was..maar helaas was dat voor hem niet van lange duur..hij blijft snacht,s van huis weg.. en gebruikt wel veel en weet ik wat ie nog meer doet ..het doet me zo een pijn dat hij drug,s voor laat gaan ..voor ons.. Ik kies voor me kindje ik hoef zo een junk ook niet meer in de buurt van me kind ..ik red me wel...me kindje houdt me sterk dit zou onze 1e kerst samen worden met ze 3en maar nu ben ik alleen met me kindje ..Fijne kerst alsnog en kop op wijffie's xxx Hun zijn de losers