Ik ben nu 2 dagen overtijd en zit niet zo verlegen om een inleiding volgende week. Wie heeft er ervaring met alternatieve methodes om de bevalling op te wekken zoals accupunctuur of voetreflexie. (Ik bedoel dan geen ananas eten of wonderolie enz) Bedankt alvast!
Strippen? Met 40+3 heeft de vroedvrouw me gestript. Twee dagen later ben ik bevallen. Soms werkt het wel, soms niet, maar het is het proberen waard.
Ik heb álles geprobeerd; niets hielp. Zelfs 4 x een ballonkatheter en 4 x strippen mocht niet baten. Ik ben spontaan bevallen met 41.1 weken
Acupunctuur! Daar reageer ik altijd al sterk op, gevoelig, en een uur na de behandeling braken mn vliezen dat gaan we deze keer dus weer zo doen
Wat hier goed hielp: veel lopen! Dochterlief had nog kleren nodig dus ik wilde naar t grote winkelcentrum. Bedacht manlief wat als we er toch waren, hij wel gelijk even naar de naastgelegen woonboulevard wilde. Al met al een hele middag aan de sjouw met 39+4, en die nacht kwam de bevalling op gang!
Hier ook ervaring met acupunctuur. 's avond rond 7 uur behandeling gehad en de volgende ochtend is mijn dochter geboren...