Ervaring met Arke.nl

Discussie in 'De lounge' gestart door Jij82, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met een reis boeken via de site Arke.nl ?

Naar online kopen ben ik nog altijd een tikkeltje ouderwets (ik ben nog geen 25, maar toch! ;) ) , en ben dan gewoon bang dat er iets niet goed gaat qua administratie en dergelijke...
    Of dat we daar dan staan 'hoezo er is geen kamer meer vrij?' :cool: doemscenario...

Ik hoor het graag! :)

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Wij boeken altijd online, ook wel eens via arke en nog nooit problemen gehad. Online is het goedkoper dus ik zou het zeker doen.

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Is gewoon betrouwbaar. Heb al een aantal keer bij arke.nl geboekt, nooit een probleem gehad. Let wel goed op dat je (sinds dit jaar) je ruimbagage extra bij moet boeken, weet niet hoe dat ergens anders geregeld is.

Ik weet niet waar je heen wilt, maar ik heb vorig jaar bij www.prettigreizen.nl geboekt. Had er nog nooit van gehoord, maar het scheelde ons ruim 400euro op dezelfde vakantie. Dat is omdat we nu met een Turkse airline vlogen, en je aan boord geen film hebt en de service iets minder is. Maar op een vlucht van 3,5 uur maakte ons dat niet zoveel uit.

4. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Al meerdere keren bij arke.nl geboekt en altijd goed gegaan!

5. Mauw

Mauw Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.626
    0
    0
    Amsterdam
    Zeer tevreden over Arke!

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Arke is een hele bekende touroperator, jarenlang al, en daar zou ik zeker niet over twijfelen als je wil boeken. Bij het boeken van een reis is het met name belangrijk om na te gaan of de aanbieder SGR is aangesloten: dan krijg je in ieder geval altijd je geld terug mochten ze failliet gaan.

7. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ok, klinkt iig heel goed! Thx ladies! :)

Hoe zit het naar betaling toe? Moet je t volledige bedrag betalen bij Boeking? Enig idee?

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij boeken altijd bij Arke! Hele fijne reisbureaus zijn dat:)

9. Eylem

Eylem Niet meer actief

Moet je bij de voorwaarden kijken op de site. Meestal moet je eerst een aanbetaling doen en uiterlijk 6 weken voor vertrek het resterende bedrag

10. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dacht het al daar te vinden, maar wil ook niet te veel doorklikken en gegevens invullen, voorlopig worden ze toch geannuleerd ;)

Maar denk dat we binnenkort wel gaan boeken dan :)

11. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    De betaling ligt er aan wanneer je op vakantie gaat.

Stel jij boekt nu voor je zomer vakantie dan moet je nu een aanbetaling doen ( denk 15 of 30% van je reissom ) en het restant moet dan uiterlijk 6 weken voor vertrek worden voldaan.

Maar boek je nu een reis die binnen 6 weken al gaat plaats vinden dan moet het wel in 1x betaald worden.

Arke.nl is een zeer goed reisbureau.

12. Monique1985

Monique1985 Fanatiek lid

7 okt 2013
    1.472
    113
    63
    Almere
    Ik boek ook altijd online.. Van de week gedaan ,, bijna grove fout gemaakt om de vakantie 2 keer te boeken😒 maar zoals nu het 4e kind heeft een verzonnen geboorte datum omdat ik het niet in de toekomst kon doen.. Gewoon reis buro bellen en het is zo geregeld .. Dat is met alles zo als er uiteindelijk iets niet goed gaat.. Gewoon daarna bellen en hun lossen het op voor je..

Heb nu al zin in de zomer vakantie naar de zon:)

13. angel229

angel229 Niet meer actief

Vroeger vaker bij Arke.nl geboekt. Is echt prima! Wij hebben in 2005 zelfs hele goede service ervaren.

14. tazzie

tazzie Fanatiek lid

28 okt 2010
    3.442
    0
    36
    wij boekten zelf altijd online bij sunweb. altijd fijn. Dit jaar gaan we met arke. Mijn ouders (familieuitje ;) mn ouders zijn dan 40 jaar getrouwd ;) ) hebben gewoon bij t reisbureau hier in de stad zelf geboekt (maar alles kunnen we verder online vinden via mijnarke op de site) deel reissom is aanbetaald, de rest geloof 6 weken voor vertrek betalen. Mijn ouders boekten al vaker met arke en hebben tot nu toe altijd goede ervaringen.

15. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    Arke is goed geregeld hoor..

Alleen je krijgt in het vliegtuig maar 1 maaltijd en de rest moet je zelf kopen. Hoe dit binnen Europa zit weet ik niet eigelijk

Fijne vakantie!

16. Korenbloem86

Korenbloem86 Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.838
    1.347
    113
    Op vluchten binnen Europa krijg je niets, als je iets wilt eten of drinken moet je dat in het vliegtuig kopen.
    Twee jaar geleden met Arke naar Gambia geweest (met tussenlanding op Gran Canaria), hadden ze bij Arke bedacht dat Gambia ook onder de Europese vluchten viel... :( (totale vluchttijd 8 uur). Sindsdien hoeft Arke bij ons niet echt meer.

Aan de andere kant voelen we ons nu altijd heel erg verwend wanneer we bij andere vliegmaatschappijen wel wat krijgen. Vorig jaar naar Denemarken (dus niet met Arke), 1,5 uur vliegen en we kregen 2x drinken aangeboden en wat te eten (broodje en koffiekoek).

Moet wel zeggen dat Arke altijd leuke aanbiedingen heeft. Verder hebben we er nog nooit problemen mee gehad. Ik vind alleen hun zuinigheid een groot minpunt.

17. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Eten hoeft niet hoor.
    En inderdaad kijken voor de bagage!

Leuk om te horen dat jullie positief zijn :)

18. koala28

koala28 Niet meer actief

Hier al lang geen reisbureau meer van binnen gezien. Boek altijd online. Soms Arke.nl of Sunweb.nl

Je vragen over aanbetaling etc staan gewoon bij Vragen bovenaan de site.

Arke - Klantenservice

Deel Deze Pagina