Hoi Dames, Ik heb te horen gekregen dat wij nog een klein manneke verwachten. Ons zoontje is met zijn komst als het goed is nog geen 17 maanden. dus wij willen de duo bugaboo aanschaffen. Nu komt het dus, welke kleur. Ik heb nu eentje in het blauw en nu lijkt het me dus niet leuk om weer een blauwe te kopen. Daarbij wil ik er eentje kopen die ik straks ook weer makkelijk kan verkopen. Wat vinden jullie het leukst?
Zwart met zandkleurige bekleding is altijd wel chique, voor beide geslacht en makkelijk doorverkoopbaar.
Ik persoonlijk vind de zandkleur het mooist. Je kunt ook de kappen van de bugaboo in een andere kleur doen als je wilt. Is ook een leuke afwisseling
Ik vind zo'n lichtblauwe kleur erg leuk (ook leuk voor meisjes), turquoois/blauw/groen ook en beige. Zwart of donkerblauw vind ik niks aan.
Wij hebben ook net de Bugaboo Donkey Duo gekocht. Krijgen een 2e dochter maar toch gekozen voor de neutrale versie, zand/zwart. Hij is super mooi en denk makkelijker weer door te verkopen straks dan de roze/zwarte versie.
Heb de cameleon in zwart met rode voetenzak. Niet snel vies en staat met de gekleurde zak lekker fris. Leuk voor zowel jongens als meisjes. Heb de wagen al heel wat jaren, maar zou direct weer voor deze kleur combi kiezen.
ik heb de bugaboo frog in het zandkleur, erg leuk voor beide, ik vind de donkerblauwe of aqua blauw niet mooi, de lichtblauwe wel maar die zie je weinig?!