Nieuw geluidje of toch iets anders...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door toet, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Sophie maakt de laatste dagen zo raar geluidje,ze ligt echt een beetje te kreunen,net of ze aan het persen is,maar dat is ze volgens mij niet,wat haar ontlating is net als normaal en ze loopt ook niet rood aan en ook niet huilerig,als ze dat doet en ik kom aanlopen gaat ze lachen...zou dit gewoon een nieuw geluidje zijn?

    Ook hoest ze de laatste dagen best veel en dan helemaal met haar mondje open en haar tongentje naar buiten,alsof het uit haar teentje moet komen,zou ze verkouden worden? op het cb zeiden ze dat hoesten ook een vorm van communicatie is?

    Groetjes,
     
  2. chacha

    chacha Fanatiek lid

    20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Oooh Lynn kan dat ook...spant ze alles aan en een gekreun. Ik reageer er niet op, maar mijn broer wel....Bij mij doet ze het amper, bij mijn broer aan een stuk door.

    En dat hoesten, hihi, als je het terugdoet kan je de hele dag wel hoesten :)

    Lynn begon daarmee zo rond de 3,5 maand...en nu heeft ze nog periodes (aanstelster ;) )
     
  3. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    haha...gelukkig het hoort er dus bij...ik probeer er ook niet op te reageren ;)

    Groetjes,
     
  4. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier ook hoor! Dan hangt ze even lekker de "dramaqueen" uit!
     
  5. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Hier hetzelfde hoor...moet er wel om lachen hoor als ze dat doet.
     
  6. jolanda1976

    jolanda1976 Bekend lid

    29 dec 2006
    919
    0
    16
    Telemarketing
    Arnhem
    Hier precies hetzelfde,ook kreunen en soms dat kuchen wat ze doet.Soms als ze zo aan kreunen is lijkt het net of ze dan wil gaan huilen maar dat is niet zo hahaha
     
  7. Esmeesmama

    Esmeesmama Actief lid

    29 dec 2006
    135
    0
    0
    salarisadministrateur
    Capelle aan den IJssel
    Haha, ja, dat kreunen en aanspannen doet Esmée ook heel vaak! Ze strekt dan haar armpjes voor haar uit en kreunt, net of ze motor gaat rijden ofzo.... Wij moeten er altijd om lachen, en dat heeft ze ook wel door, de lolbroek :)
     
  8. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Tymen doet dat ook als hij bijv opgetild wil worden. Dan doet hij net zoals Esmee van esmeesmama. Zit er zo leuk uit!
     
  9. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    Wat grappig om te lezen dat meer kindjes dit doen. Hier ook eentje die flink kan kreunen. Haar manier om te laten weten dat ze iets wil (met name aandacht).
     

Deel Deze Pagina