Wij zitten nu met ons 4-maanden oude dochtertje een beetje in een lastige tussenfase. Te wild en dus te groot voor het kleine badje maar nog wat onhandig in het grote bad. Als ik meega in het grote bad moet ik haar vast houden want ze kan nog niet zelf zitten. Wassen etc wordt dan lastig, laat staan in en uit bad stappen. Nou zag ik bij de babydump van die badstoeltjes;l Babybadstoeltje Transparant | Badartikelen | Baby-Dump Maar zijn die nou voor in een babybadje of ook echt voor in een groot bad? Iemand ervaring met zo'n badstoeltje? Kunnen ze daar een beetje stabiel in zitten/liggen? En iemand ervaring met een comfy bath? Comfy Bath | Badartikelen | Baby-Dump Of heeft iemand een andere tip voor ons?
Ik heb die bovenste, of althans zoiets gekocht toen onze dochter nog klein was. Ik had hem gekocht voor in een klein badje, maar dat was geen succes, ze kon er niet relaxed inhangen en het was eigenlijk ook te krapjes in een klein bad. Het lijkt me wel wat voor in een groot bad, mja dat hebben we dus niet. Ik weet niet waar je woont (ik woon in Breda) maar mocht het toeval nou toevallig zijn mag je hem wel een keer lenen om te kijken of je het wat vind voor in een groot bad.
Met beide artikelen die je hebt geplaatst geen ervaring helaas. Toen onze meid echt te klein werd voor het baby badje (en zij al redelijk goed kon zitten) zijn wij overgestapt naar het grote bad met een badring. Wij hebben zelf deze Thermobaby Aquababy Badzitje Lime | Babypark maar je hebt ze in verschillende uitvoeringen. Toen zij nog niet zelf kon zitten hebben wij haar dus in het baby badje gehouden, maar ze worden inderdaad steeds drukker in bad!
Het is dus wel geschikt voor in een groot bad begrijp ik? Haha dat is erg aardig, alleen wij wonen in Friesland...
Dat lijkt mij ook erg leuk en handig, alleen moeten ze dan wel echt goed kunnen zitten (er staat ook bij vanaf 7 maanden) dus daar moeten we nog even mee wachten!
Wij hebben het eerste badstoeltje en vinden het ideaal. Ze ligt heerlijk op haar gemakje heeft haar handjes etc. vrij om lekker te spelen en trappelen en wij kunnen er goed bij om haar te wassen omdat ze aardig vrij ligt. Ze is nu bijna 6.5 maand en ze kan er nog steeds goed in en heeft nog aardig wat ruimte om erin te groeien.
Tummy Tub (of andere emmer)? Dan zitten ze als het ware rechtop. Wel een beetje krap, maar mijn zoontje vindt het nog altijd heerlijk!
Bebe-Jou Aquasit Wit | Badartikelen | Baby-Dump Is dit handig of betaal je die 5 euro extra voor nop.? In die andere lijkt een beejte een antisliplaag te zitten of lijkt dat maar zo?
In die andere zit inderdaad een antislip laag, en zuignappen aan de onderkant om hem stevig in het bad vast te drukken.
Oke, dat lijkt me namelijk ook wel handig, anders roetsjt ze er zo uit volgens mij (wild exemplaar...) Aan de andere kant is zo'n driehoekje ook wel weer handig misschien, hoewel me dat niet zo lekker lijkt zitten in dr blote **
In die met het slipmatje zit ook een driehoekje maar hij is wat meer afgerond waardoor het prettiger zit bij d'r billetjes .
haha oke, ja ik zag het nu ook op het plaatje. dan gaat die het worden denk ik! Anti slip en toch nog een driehoekje aan het einde van de roetsjbaan
Wij hadden precies hetzelfde probleem. En toevallig vorige week de tweede aangeschaft. En wat een succes. Het badje is veranderd van drama in een feestje. Je hoeft maar een dun laagje water in het bad te doen en het kussen blijft gewoon op de bodem liggen. Ik vind het superhandig!
Ik vond het echt een onding. Het zat bij mijn badje en heb het welgeteld 1 keer gebruikt. Mijn dochter raakte er van in paniek. Sowieso van op haar rug in badje liggen. Ik deed minder water in het badje en dan op haar buikje. En met 5,5 maand op dat stoeltje overgegaan. INmiddels zit ze los in het badje en vind het helemaal prachtig. Wat mij betreft zou ik je deze dus zeker niet aan raden. En anders, ow nee, je woont in friesland he? Want anders had je die van mij gratis mogen proberen en houden als je het wel wat vond.
Wij hebben de bovenste gebruikt. Omdat dochter de tummytub niets vond. Wij plaatsten het stoeltje in bad en zette de douche aan. Ik weet niet waarom maar douchen in dat stoeltje vond ze fantastisch.
ik gebruik die 1ste link van je regelmatig. mijn zoon is ook te groot voor het babybadje. wij hebben geen bad maar en douche en daar neem ik hem vaak bij mee maar ik kan hem niet vast houden en mezelf schoonmaken dus ik was hem eerst en speel met hem dan wikkel ik hem in een handdoek en zet hem naast de douchebak en soms gebruik ik hem ook tussendoor voor onder de douche er zit een anti sliplaag in en viktor vind het heel leuk om erin te zitten, soms zet ik hem er zelf op op de bank.
Wat leuk! Heeft er iemand misschien ervaring met die andere van Bebe-jou? Bebe-Jou Aquasit Wit | Badartikelen | Baby-Dump Ik heb die gekocht in het begin een keertje gebruikt bij mijn dochter maar die vond het niets.. zou die andere misschien beter zijn? Babybadstoeltje Transparant | Badartikelen | Baby-Dump