Van kruipen naar lopen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Illy, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Mijn zoontje is 13 maanden en binnen een aantal weken zal hij van kruipen overgaan in lopen! Ik zou eens willen weten hoe deze verandering door jullie ervaren is. Is het moeilijker/drukker/makkelijker. Ben heel benieuwd?

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Die overgang vond ik niet moeilijker of drukker... wel anders. Ik vond het veel moeilijker toen Louise ineens ging klimmen!! Dan sta je constant met een hartverzakking omdat je kind weer op de bank/stoel/whatever klimt ;)

Maar waarom denk je dat je zoontje over een paar weken zal gaan lopen? Misschien duurt het nog wel een paar maanden.

3. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik vind de overgang ook niet moeilijker of drukker.
    Sanne loopt sinds afgelopen vrijdag, ik had wel ff tranen in mijn ogen toen ik haar de eerste meters zag lopen.
    Idd je weet niet wanneer hij gaat lopen. Sanne kruipt al een hele tijd en loopt sinds ze 8,5 maand is langs de box en tafel. Zis is nu dik 15 maand en loopt pas sinds afgelopen vrijdag, nog geen kilometers natuurlijk :).

4. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties! Ik denk zelf, nu ik dit zo lees, dat het nog wel even kan duren. Hij staat al wel los en loopt langs de tafel. Kan het dat nog weken/maanden duren?

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Of het gebeurd morgen al ;)

Je kunt er echt geen peil op trekken. Sommigen hebben het heel snel door, anderen zijn wat langzamer/lui-er/banger etc..

6. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Het kan ook idd nog even duren. Sanne was wat bang had ik het idee. Nu loopt ze wel los en heeft dan ook wat in haar handjes iets wat kindjes meestal niet direct kunnen: wat vasthouden en lopen tegelijk.

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Esmee kruipt en billenschuift sinds ze 10 maanden is maar los lopen doet ze nog niet , ze loopt als ze wat kan vast houden bijv: tafel ,vinger,broekspijp.
    En Esmee is al ander half.

Deel Deze Pagina