Ik heb hulp nodig voor een kado. Ben echt inspiratie loos. Ze wordt 19jaar en heeft niet echt hobbies. Dacht iets leuks voor de busvakantie eind deze maand, maar kan weer niets leuks bedenken. Roep maar wat wie weet is dat HET kado of brengt het me op een idee. Maandag moet ik het kopen, dus hoop op een idee gebracht te worden.
Iets in de geest van een Event-bon of bv. BladCadeau; kan ze zelf proefabbo op een tijdschrift uitzoeken?
Voor een busvakantie... Ik zou een vakantiepakket samenstellen met wat hippe fashionmagazines, snacks, evt. 'vakantiegeld', zonnebrand, zonnebril, zo'n slaapmaskertje, toilettas, lipgloss, leesboek noem maar op... En ik weet niet waar ze heengaat en wat ze gaat doen (wrs. zon / zee / strand), maar evt. een reisgids met trendy hotspots van de plaats van bestemming...
Inderdaad misschien een leuke tas, zo'n strandtas, en dan vullen met zonnebrand, een leuk blad of boek, zonnebril, slippers, en van die kleine dingetjes?? Als ze naar de zon gaat uiteraard.
Vorig jaar heb ik mijn zusje een cadeaubon van de kapper gegeven met daarbij Dove haarverzorgingsproducten
Een toillettasje met van die mini producten. Vind ik altijd super handig voor op vakantie. En idd wat leuke tijdschriftjes erbij etc. Een soort zon, zee, strand pakketje
een bon van 20 euro ofzo van hunkemoller, er is nu veel sale bij hunkemoller misschien kan ze dan leuke strandsetjes kopen, leuke bikini of slippers
thnx dames! Denk dat zo'n strandsetje wel leuk is! Denk dat ik een strandtas+mini's en een bon van Hunkemoller ga kopen. Waar zp en jullie al wel niet goed voor zijn, hahaha