Gister had ik nog heel even hoop! Yes een innestelingsbloeding! Zou het dan eindelijk? Maar wat begon als wat roze/lichtroodverlies was bij het volgende bezoek roodverlies....en ook wel veel roodverlies Nu na de nacht helaas nog steeds dus mijn hoop op een innestelingsbloeding is al zo ongeveer vervolgen. Zijn er hier meer dames die al zo snel na het zetten hun menstruatie hadden? Bah bah bah.....ik had zo'n hoop deze ronde!
Heb ik ook gehad! Dan heb je een te korte luteale fase. Het eitje heeft niet genoeg tijd om in te nestelen. Ik heb toen van de gyn utrogestan bolletjes gekregen. Deze verlengt de luteale fase. Toen ik dat gebruikte was ik wel meteen zwanger...toeval of niet, geen idee. Maar het werkte wel.
Dat was hier ook zo, komt waarschijnlijk door het hormonen spuiten ik had ook telkens van 8 dagen, veel te kort dus! Mijn progesteronwaarde is onderzocht en die was 7 dagen na de eisprong nog perfect! 92 geloof ik. Een dag later bloed. Was onmogelijk zei de gyn, maar bloed liegt niet De eerste keer rekende ik mezelf ook al bijna zwanger, helaas was t dus echt menstruatie Na 3 rondes eindelijk 2x daags 1 utro voorgeschreven gekregen. Werkt prima, ik stop op 14 dpo, dus laagste dosis volstaat hier prima. Helaas geen zwangerschap
Ooow bah Catmommy! Dat akelige lange wachten ook he? Ik bel morgen mijn Gyn om te overleggen Vlinderr.....zal er ook gelijk naar vragen. Hoop eigenlijk niet dat ik nog weer een ronde zo moet proberen! T wachten duurt me langzaam maar zeker te lang!
Ja dat wachten is vervelend maar als het goed is dan is onze eerste ivf behandeling voor mei dit jaar afgerond en hopelijk halen we dan niet de 'na 3 jaar nog niks grens' en is t gelijk raak! Positief blijven denken haha Ik hoop dat de gyn je utro voor wil schrijven en anders gewoon een bloedtest eisen een week na de eisprong!