hoi allemaal onze zoon is nu bijna 8mnd en nog heb ik pijn bij het vrijen vooral in het begin nu wilde ik weten of er misschien nogmeer vrouwen zijn die dit hebben na de bevalling hebben we het niet bepaald makkelijk gehad na een week in het zh mochten we eindelijk naar huis(ze d8 dat de kleine een virus had was achteraf niet zo hoor) na me kraamweek bleef ik een beetje last houden down under had 3 hechtingen dus vond ik opzich wel meevallen ook hadden we het vrijen geprobeerd maar had zo pijn dat het echt niet ging toen ik 8wk daarna op controle moest bij de gyn had ik aangegeven dat ik zo last bleef houden zij gekeken en wat bleek had ik een fistel dat betekend dat tussen je vagina en je anus een extra gaatje is onstaan(volgens ons door verkeerd hechten of tevroeg eruit de vk haalden het na 3dg na thuiskomst dus 9dg na de bevalling eruit)maar volgens de gyn was het gewoon domme pech dus moest op de ok even opnieuw geknipt en gehecht worden bepaald geen pretje maar mocht diezelfde dag van de operatie gelukkig naar huis maar nu is dat dus ruim 6mnd geleden die operatie en nog doet het zeer misschien zijn de meer vrouwen die dit gehad hebben sorry voor me lange verhaal en hoop op reactie
Ik heb hier geen ervaring mee.. Maar wel met het feit dat ik behoorlijk wat hechtingen heb en na een kleine twee weken weer gemeenschap had... Hoop dat het snel overgaat en anders zou ik toch weer terug gaan naar de huisarts om het te bespreken.. Zo lang last lijkt me ook niet echt goed!. Succes!
Hier probeerden we het weer na een maand of 2 en dat deed zo'n pijn in het begin dat ik elke keer daarna vooraf al bang was voor de pijn. Dat zat dus meer tussen m'n oren dan dat er echt wat was, maar ik was bang dat het pijn ging doen en daardoor kon ik me niet helemaal laten gaan waardoor het juist weer pijn ging doen (beetje vaag, maar volg je me..??) dus op een gezellig moment gewoon alle remmen los en toen deed het helemaal geen zeer.. sindsdien weet ik dat er ik niet meer bang voor hoef te zijn.. (En ja, dat was ruim na 8 maanden... en ben ook geknipt en gehecht waar ik zo'n 8-10 weken nog last van had..)
we blijven proberen hoor en idd mirjam ik denk van te voren al van als het maar geen pijn doet we houden de moet erin he