ervaring met bevallen in t amc?

Discussion in 'De bevalling' started by chicca, May 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chicca

chicca Fanatiek lid

Mar 14, 2012
    1,019
    466
    83
    Female
    Hoi meiden,
    Wie wil zijn ervaring met bevallen in t Amc met mij delen.
    Ik ben morgen 35 weken zwanger en aan de ene kant kan ik niet wachten maar aan de andere kant zie ik er ook tegen op.
    Ik moet trouwens verplicht in t Amc bevallen.
    Zodra ik weeën voel moet ik bellen en komen.
    Hoop dat jullie je ervaringen willen delen.

2. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Niet in het amc..
    Wel in een ander ziekenhuis. En tja.. Bevallen.. Ik vond het echt mee vallen! De weeen voel je, maar echt ik zou het zo weer doen!!!
    Als ze me nu de keus zouden geven of naar de tandarts of bevallen.. BEVALLEN :)

Hoop dat ik je een beetje gerust gesteld heb. Echt het is het mooiste wat er is!!!!!

3. Lycka

Lycka Fanatiek lid

Jan 10, 2012
    1,118
    0
    0
    Zweden
    Ik ben in het AMC bevallen en het is mij goed bevallen ;)

Ik vond de medische begeleiding erg prettig. Ze waren betrokken, we werden goed geinformeerd en er werd geluisterd naar onze wensen. Ze hebben me echt goed door de bevalling heen gecoacht.

De verpleegkudige zorg na de bevalling vond ik minder goed. Er werd weinig hulp aangeboden rondom de borstvoeding en verder ook eigenlijk niet. En ik hou er niet zo van om op het belletje te drukken, ik verwachtte dat ze regelmatig langs liepen en zouden vragen hoe het ging, maar dat viel me tegen.

4. mamavan2

mamavan2 Actief lid

Jan 29, 2011
    315
    0
    0
    Het AMC is super om te bevallen. Ik had toevallig een hele goede verloskundige die me er prima doorheen hielp.

Veel beter dan het VU, dat nooit meer...wat een afschuwelijk personeel werkt(e) daar (2009)!!

5. chicca

chicca Fanatiek lid

Mar 14, 2012
    1,019
    466
    83
    Female
    Bedankt voor jullie reacties. Ben benieuwd hoe het gaat verlopen.
    Je moet dus wel goed vragen om hulp bij borstvoeding. Dat gaan we dan maar doen. over een week of 2 of meer ;).
    Alle ervaringen zijn welkom!
    Dinsdag informatie avond in t Amc over bevallen.

Share This Page