Ben 36 weken zwanger en dus komt de bevalling serieus dichtbij. Natuurlijk heb ik er zin in om onze kleine te zien, maar had vannacht ineens een paniekaanval toen ik aan de bevalling dacht. Nu heb ik zelf erg hyperventilatie gehad, het gaat nu in principe heel goed met me, maar heb soms een terugval. Oh kan dan ineens zo tegen de bevalling op zien. Mensen met hetzelfde 'probleem' ??
Ik heb er af en toe ook last van dan bevliegt het me ineenkeer heel erg vervelend, maar soms moet het er gewoon ff uit! Ik heb al een zoontje van 2 en ben nu 39 weken zwanger van de 2de, en heb het nu ook af en toe wel is gehad ik vind het nou eenmaal heel spannend en eng! Maar leuk is het niet daarna voel ik me heel schuldig!
Hoezo voel je je schuldig? Dat je wilt dat de baby geboren wordt, zodat je van je buik af bent? Die van mij trapt constant tegen 1 rib aan en dat doet zo'n pijn. Als ik mijn plas even ophou dan heb ik gelijk enorme krampen en loop ik krom van de pijn. Dus van mij mag het wel, hahaha. Snapt de baby later vast wel, hihi... Ik heb ook al een dochtertje van bijna 2, dus het is gewoon een stuk zwaarder dan de eerste keer!