Bij deze wil ik jullie vertellen dat ook mijn kindje er niet meer is. Ik moest vanmorgen op controle bij de vk en kreeg een echo maar we zagen geen hartje. De vk meteen gebeld naar het ziekenhuis waar ik meteen terrecht kon, daar werd ik met de harde werkelijkheid geconfronteerd..... het hartje was met 8 weken gestopt met kloppen en ik heb dus alweer een ma.ik was ook nog alleen op dat moment en heb gehuild als een klein kind. De echoscopiste heeft meteen naar de vk gebeld die dadelijk hierheen komt. Ik kan het nog steeds niet bevatten allemaal, het lijkt alsof ik in een boze droom ben terrecht gekomen Kan alleen maar huilen en huilen. Dus mijn voorgevoel van begin af aan klopte dus wel.
Oh meid wat naar en verdrietig!! Heel veel sterkte gewenst met het verwerken hiervan. Komt je man naar huis? Nu alleen zijn lijkt me zo naar.
He weegschaal, Wij hadden afgelopen woensdag precies het zelfde! Ook op de echo geen kloppend hartje en konden we zien dat het vrij snel gestopt was met groeien Vrijdag kon ik meteen terecht voor curettage, wilde niet meer wachten want ik zou al bijna 11weken zwanger geweest zijn. Voor ons was het de eerste zwangerschap, dus wij geven de moet niet op. En jullie? Heel veel sterkte, en ik hoop dat je weer snel nieuw geluk krijgt!