Ervaring met Bloomon

Discussie in 'De lounge' gestart door Vlindertje0102, 31 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.158
    35.817
    113
    Nee, als je het zo bekijkt niet, maar zelf vind ik dat ze het mooiste gehad hebben na 2 week hoor. En anders ben ik er ook wel een beetje op uitgekeken.
    Ik bestel nu meestal 1x per 6 weken en dan tussendoor wat tulpen.

bosi333 vindt dit leuk.
  2. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Mooie boeketten, staan lang, maar begon op den duur wel eentonig te worden. Ik had elke keer wel een roos erin die na twee dagen al over de rand begon te hangen. Kan ik blijkbaar niks mee worden. Ook elke keer wel een chrysant. Die vind ik zo ongelofelijk stinken en moet er ook vaak van niezen. Je kan geen voorkeur of in mijn geval afkeur opgeven. :(
    Wel duur. Nu geregeld bij de bloemist of zelf de Appie ook leuke boeketten in Bloomon style voor aanzienlijk minder geld. Dus ze zijn wel populair.

Vlindertje0102 vindt dit leuk.
  3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Als je dat "genoeg" vind is dat niet duur nee maar ik wil elke week een mooie volle bos en niet 2 weken zonder bloemen zitten.

bosi333 vindt dit leuk.
  4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.361
    113
    Vrouw
    Het is mijn standaard antwoord op devraag wat ik voor mijn verjaardag/sinterklaas wil, beiden is dat in december, ik krijg vaak van meerdere mensen een cadeaubon, dus heb tot ver in het voorjaar elke 3 weken een verse bos waar ik heel blij mee ben!

Ook bij mij trouwens een code te krijgen voor gratis vaas (via pb)

Yellowsun en Vlindertje0102 vinden dit leuk.
  5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Nee klopt. Dan is het wel wat kostbaar inderdaad.

Ik heb trouwens helemaal geen bloemen in huis. Ik vind het niks... ha ha.

6. Mila27

Mila27 Fanatiek lid

20 jul 2017
    3.153
    2.346
    113
    Vrouw
    Ik heb het een hele tijd bijna 2 wekelijks gedaan, vind de boeketten geweldig! Ik begon er alleen steeds vaker door te niezen dus nu maar gekozen voor nepbloemen haha!

Ik vind de kwaliteit trouwens veel beter dan die van de gewone bloemenwinkels, markt of ah.. daar koop je namelijk vaak bloemen die al in bloei staan terwijl je bij bloomon bloemen krijgt die nog uit moeten bloeien (of hoe je dat ook noemt haha) zo zie je je boeket dus echt tot leven komen en je doet er veel langer mee! Minimaal 2-3 weken... wat trouwens helpt om je boeket langer mooi te houden, is na 2-3 dagen een drupje chloor bij het water te doen! Dan blijft het water langer helder en je bloemen langer mooi :) niet eerder erbij doen want dan komen sommige bloemen niet meer uit...

7. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik hou wel van die stijl. Maar ik zou gewoon de plaatselijke bloemist steunen en daar “een abonnement” afsluiten (door te vragen of je om de week op vrijdag na de boodschappen een boeket zo en zo kan afhalen) :)

Yellowsun, bosi333, Melief en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. itakepictures

itakepictures Niet meer actief

Ik bestel ook met enige regelmaat, de boeketten zijn vrijwel altijd mooi (met uitzondering van de compleet witte begrafenis-bos die ik eens kreeg...) en de kwaliteit is écht goed. Maar ik probeer wel vaker naar de lokale bloemist te gaan om die ene beetje te steunen.

Om de bos mooi te houden ververs ik het water elke 2 dagen en doe er dan ook een drupje chloor bij. De bloemen houden het zeker 1,5-2 weken uit, de diehards 3 weken.

jade2011 en Vlindertje0102 vinden dit leuk.
  9. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Dit! Ik stel, met de bloemist hier, om de week zelf zo een boeket samen. Indien ik dat wil kan ik ook de afspraak maken dat hij standaard om de week(of welk ander ritme dan ook) een boeket bij me langs brengt, zonder extra kosten.

jade2011, Yellowsun, pippa26 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. BliksemSter

BliksemSter Niet meer actief

Ik heb hier geen goede bloemist dus Bloomon heeft voor mij voordelen. Ik ben er tot nu toe heel blij mee.

11. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik heb een tijdje 1x in de maand een bos laten bezorgen. Ik vond't zo leuk! Echt weer een kadootje als ze voor de deur staan. Vond het zelf schikken ook erg leuk om te doen.
    Maar vond het ook prijzig en op een gegeven moment mee gestopt.

Nu ga ik weleens naar de bloemist, haal ik wat losse bloemen die ik mooi vind en schik het dan in de Bloomon stijl. Eigenlijk ook heel leuk.

jade2011, Vlindertje0102 en Yellowsun vinden dit leuk.
  12. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.227
    113
    De bloemen zijn echt goed en vaak bijzondere soorten erbij. Wel wat anders dan in de meeste winkels.

Ik heb om de 4 weken. Maar verschuif de datum vaak omdat het beter uitkomt. Je kunt dus veel minder vaak afnemen als je wilt (iedere 8 of 6 weken ofzo).

Verder schoon water na een week met een druppel wc bleek en de stelen iets bijpunten. En haal dode bloemen weg. Dan hou je zeker 2 weken of langer een mooie bos!!

Deel Deze Pagina