Hoi Zijn er hier mensen die dit boek hebben gelezen, toepassen ect. Is het makkelijk om toe te passen en wat heeft het je opgeleverd. Had je kwaaltjes die nu zijn verdwenen, vermoeidheid en energie veranderd ect? Ben benieuwd naar alle ervaringen.....alvast bedankt.
Ik vind het een goed boek. Het legt duidelijk uit waarom dingen wel en niet te eten en bevat goede recepten. Ik ben er erg tevreden over Heb meer energie gekregen en viel af
Ik heb hem ook en op zich is het wel interessant, maar je moet echt totaal anders gaan eten als je het 'dieet' wilt gaan volgen. Geen brood meer enzo, geen pasta, geen aardappelen et cetera.
Brood/pasta/aardappels mag nog wel volgens het boek maar dan wel anders. Dus speltpasta/speltbrood of zuurdesembrood. Tenminste, dat heb ik zo begrepen (het boek 2x gelezen haha) Ik heb em vd bieb geleend. Het is omschakelen omdat je nu ineens veel meer vet mag (moet) eten dmv noten/avocado/ volle producten. Ik was gewend mijn voeding op voedingscentrum.nl in te voeren en kom standaard er op uit dat ik teveel vet eet. Maar dit zijn de goede vetten en dit brengt je lichaam weer in balans. Ze eet heel erg puur natuur. Ze heeft ook een site met recepten: Recepten - Amber Albarda Ik vond het heel erg verhelderend en ben geminderd met eten van brood en melk. Als je googlet op Amber albarda VIVA , kom je op het viva-forum uit (ik zal je dit normaal niet adviseren ) en daar zijn een hele zooi pagina;s informatie en recepten te vinden, ideaal!
Het doet me erg denken aan de eetgewoontes die Gillian McKeith een jaar of wat geleden verkocht. 'mooi', 'gezond' en 'gelukkig' zijn niet direct termen die me bij haar voor de geest komen...
Ken het niet maar ben begonnen in het geheim van slanke mensen dan hoef je niet alles weg te laten het is alleen je denkwijze veranderen!
Ik heb het boek al een jaar of 2 in de boekenkast staan... *en daar is het nog niet weg geweest, geloof ik...* Toch maar eens gaan bladeren! Liefs,