Draag jij make up?

Discussie in 'De lounge' gestart door Metire, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Draag jij make up?

1. Ja, dagelijks!

2. Af en toe

3. Bij speciale gelegenheden

4. Nooit!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

Ik ben zelf een enorme tuttebel en draag doordeweeks dagelijks make up, en dan ook echt alles (foundation, bronzer, blush, oog make up etc) niet omdat ik iets te verbergen heb maar omdat ik het leuk vind!!

Ik vraag me af hoeveel moeders dat ook doen?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Nee hier echt niet. Zelfs geen mascara. Vind het niet nodig en droeg ook als puber bijna geen make-up: oogschaduw en mascara was het enige. Heb ook verder niets in huis haha.

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Af en toe. Ik ben te lui.:)

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    altijd wel gedaan.. ging echt de deur niet uit zonder.. toen ik zwanger werd ben ik ook erg ziek geworden, en als ik ziek ben maak ik me niet op.. nu de kleine er is heb ik er geen zin in om me op te maken.. doe t nog maar heel af en toe een keertje...

5. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier alleen eyeliner en mascara af en toe. Meerendeel van de tijd loop ik zonder make up, vind al dat plamuur ook niet nodig.

6. knap

knap Niet meer actief

Nooit ben 99 procent van de tijd puur natuur.

Maar zou ik een feestje hebben dan zou ik wel wat op doen.

7. Metire

Metire Niet meer actief

Ik vind een dikke laag plamuur ook niet mooi!! Maar als je het goed doet heb je overal maar hele dunne laagjes van (je ziet mijn huid wel, alleen dan net iets mooier) :)

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Eyeliner, mascara, concealer, foundation, oogschaduw, wenkbrauw potloot, poeder.. Dat zit er meestal op, al ga ik naar de supermarkt.
    Ik hou het wel altijd heeeeel naturel. Denk dat 80% niet eens ziet hoeveel erop zit. :p

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ja dagelijks. Foundation, mascara, wenkbrauwpotlood, lipgloss, blush... 9 van de 10 x geen oogschaduw trouwens.

10. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Vandaag echt niet, met dat vieze plakweer! Ik zie er gelijk uit als een wasbeertje.
    Ik draag vaker geen make-up dan dat ik wel make-up draag.
    En dat ook gewoon mascara, eyeliner en soms wat lippenstift.

11. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Mascara altijd, en als ik de deur uit ga smeer ik wat concealer op de zwarte kringen onder m'n ogen. BB cream gebruik ik af en toe.

12. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Eerst alleen mascara en nu ik vorig jaar de wimperextensions heb gevonden niks meer! Ideaaal! Lekker zwemmen zonder zwarte ogen haha

13. Amethist

Amethist Niet meer actief

Elke dag!

Ik heb sowieso altijd op: BB-Cream, concealer (indien nodig ;)), bronzing powder, blusher en mascara.

In de winter heb ik vaak ook nog wel oogschaduw op, maar nu met dat warme weer vind ik dat het niet mooi blijft zitten, dus doe ik het niet op.

14. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    alleen kohlpotlood onder m'n ogen, doordedweeks, sweekend iets uitgebreider

15. Metire

Metire Niet meer actief

Ohh ja dat wil ik ook wel een keertje proberen! je moet alleen best lang liggen of niet?

16. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik hang een beetje tussen dagelijks en af en toe in.
    Deed eerst dagelijks make-up op (BB cream, mascara, eyeliner, lipgloss en oogschaduw). Sinds de laatste weken van mijn zwangerschap en vooral nu na de geboorte heb ik sochtends geen tijd meer dus ga ik vaak naturel naar het werk. Maar wanneer ik weg ga naar vrienden, een feestje, etc. dan ga ik volledig in de steigers! Sinds de geboorte van Joah struin ik iedere week de kruidvat af opzoek naar leuke koopjes m.b.t. babyspullen. Voor de bevalling ging ik iedere week opzoek naar de make-up koopjes.

De meeste meiden hebben een beautycase...ik heb een beautyKAST(en) :D tot grote ergernis van mijn vriend. Hij zei wel eens, als het huis ooit afbrand dan kunnen we beter eerst jou make-up kast in veiligheid brengen want dat is het grootste kapitaal ;)

17. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ja iedere dag. Foundation, wenbrauwpotlood, oogschaduw en mascara.

18. linnim

linnim Fanatiek lid

24 mrt 2009
    2.027
    367
    83
    in nederland
    Dagelijks, maar alleen mijn ogen.

Met speciale gelegenheden gebruik ik bb cream om te egaliseren

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Nooit, ik zie er het nut niet van, ik vind mezelf er niet mooier van worden..

20. Metire

Metire Niet meer actief

Haha hier precies zo!

Deel Deze Pagina