Ik ben zelf een enorme tuttebel en draag doordeweeks dagelijks make up, en dan ook echt alles (foundation, bronzer, blush, oog make up etc) niet omdat ik iets te verbergen heb maar omdat ik het leuk vind!! Ik vraag me af hoeveel moeders dat ook doen?
Nee hier echt niet. Zelfs geen mascara. Vind het niet nodig en droeg ook als puber bijna geen make-up: oogschaduw en mascara was het enige. Heb ook verder niets in huis haha.
altijd wel gedaan.. ging echt de deur niet uit zonder.. toen ik zwanger werd ben ik ook erg ziek geworden, en als ik ziek ben maak ik me niet op.. nu de kleine er is heb ik er geen zin in om me op te maken.. doe t nog maar heel af en toe een keertje...
Hier alleen eyeliner en mascara af en toe. Meerendeel van de tijd loop ik zonder make up, vind al dat plamuur ook niet nodig.
Nooit ben 99 procent van de tijd puur natuur. Maar zou ik een feestje hebben dan zou ik wel wat op doen.
Ik vind een dikke laag plamuur ook niet mooi!! Maar als je het goed doet heb je overal maar hele dunne laagjes van (je ziet mijn huid wel, alleen dan net iets mooier)
Eyeliner, mascara, concealer, foundation, oogschaduw, wenkbrauw potloot, poeder.. Dat zit er meestal op, al ga ik naar de supermarkt. Ik hou het wel altijd heeeeel naturel. Denk dat 80% niet eens ziet hoeveel erop zit.
Ja dagelijks. Foundation, mascara, wenkbrauwpotlood, lipgloss, blush... 9 van de 10 x geen oogschaduw trouwens.
Vandaag echt niet, met dat vieze plakweer! Ik zie er gelijk uit als een wasbeertje. Ik draag vaker geen make-up dan dat ik wel make-up draag. En dat ook gewoon mascara, eyeliner en soms wat lippenstift.
Mascara altijd, en als ik de deur uit ga smeer ik wat concealer op de zwarte kringen onder m'n ogen. BB cream gebruik ik af en toe.
Eerst alleen mascara en nu ik vorig jaar de wimperextensions heb gevonden niks meer! Ideaaal! Lekker zwemmen zonder zwarte ogen haha
Elke dag! Ik heb sowieso altijd op: BB-Cream, concealer (indien nodig ), bronzing powder, blusher en mascara. In de winter heb ik vaak ook nog wel oogschaduw op, maar nu met dat warme weer vind ik dat het niet mooi blijft zitten, dus doe ik het niet op.
Ik hang een beetje tussen dagelijks en af en toe in. Deed eerst dagelijks make-up op (BB cream, mascara, eyeliner, lipgloss en oogschaduw). Sinds de laatste weken van mijn zwangerschap en vooral nu na de geboorte heb ik sochtends geen tijd meer dus ga ik vaak naturel naar het werk. Maar wanneer ik weg ga naar vrienden, een feestje, etc. dan ga ik volledig in de steigers! Sinds de geboorte van Joah struin ik iedere week de kruidvat af opzoek naar leuke koopjes m.b.t. babyspullen. Voor de bevalling ging ik iedere week opzoek naar de make-up koopjes. De meeste meiden hebben een beautycase...ik heb een beautyKAST(en) tot grote ergernis van mijn vriend. Hij zei wel eens, als het huis ooit afbrand dan kunnen we beter eerst jou make-up kast in veiligheid brengen want dat is het grootste kapitaal