De afgelopen jaren al regelmatig wat besteld bij bonprix en nog nooit geen problemen gehad. Ik kies bij het bestellen wel altijd voor "betalen na ontvangst" , je krijgt dan een factuur meegestuurd. Het bedrag van de kleding wat ik retour stuur haal ik van het factuurbedrag af en wat ik houd betaal ik dus + de verzendkosten. (kan er ook niets misgaan met het evt terugstorten )
Ik vind bonprix echt waardeloos! Toen ik er een bestelling plaatste duurde de levering veel langer dan beloofd. Toen ik een deel van de bestelling terug stuurde moest ik echt een gevecht aan gaan om mijn geld terug te krijgen. Ze hielden zich totaal niet aan wettelijke regels en de klantenservice sprak elkaar ontzettend tegen per mail en telefonisch. Geen idee hoe het nu is, want na zo'n slechte ervaring ben ik echt niet van plan er nog te bestellen.
Vorige week voor het eerst besteld. Zonder vooroordeel of negatieve recensies. Had 5 zomerjurken en 1 trui-jurk. Alle 5 zomerjurken klopte niks van qua maat. Jammer, maar kan gebeuren. Trui was fantastisch, maar zat een gat iin (en niet op de naad). Was alleen zo geirriteerd dat ik de 5 jurken terug moest sturen, dat ik de trui gehouden heb en het gat zelf gemaakt heb. Is natuurlijk eigenlijk debiel met nieuwe kleding. Inmiddels heb ik mijn trui-jurk 1 keer gewassen en hij ziet er niet meer uit. Ben dus bijzonder teleurgesteld in Bonprix Oh, en het is natuurlijk nog afwachten wanneer ik mijn geld van de jurken weer terug heb... Hoop snel
Ziezo. Net een bestelling geplaatst! Er staat 'levering 3 juni', ik ben benieuwd! Natuurlijk was de kortingscode enkel geldig gedurende de maand mei... Domme ik Bedankt iedereen die gereageerd heeft!
Pakketje zou onderweg zijn. Er stond bij 'levering tussen 8u30 en 21u30' ... Dit vind ik nu wel heeeeel ruim gerekend Maar goed... So far so good dus Ben benieuwd naar de bestelling (al ziet het ernaar uit dat ik die morgen pas zal ontvangen gezien ik tussen die uren niet thuis ben...)
zulke levertermijnen krijg ik van de H&M ook altijd. Ik heb ook alleen maar goede ervaringen met Bonprix. Bestel er regelmatig wat.
Is het bij de Bonprix nog steeds zo dat als je een bestelling doet en je besluit om wat voor reden dan ook om toch je pakket weer retour te zenden dat je dan sowieso 4,95 moet betalen?
Ok... Pakketje zat netjes in de brievenbus. Had 2 lange jurkjes besteld. Het 1 is perfect, ander te groot maar dat lost mijn schoonmoeder wel op! Bedankt voor jullie meningen, Bonprix heeft er een tevreden klant bij!