Mijn dochtertje krijgt om 23.00 uur de laatste fles, meestal drinkt ze dan 120 cc. Ze wordt dat rond 6.00 uur wakker. Ze krijgt dan weer 120 cc, valt in slaap maar wordt na een uur weer wakker. Ik geef haar dan meestal het speentje waarna ze weer een half uurtje in slaap valt... en zo gaat het maar door tot ik er genoeg van heb en haar uit haar bedje haal en in badje doe. Weet iemand waar dit aan kan liggen of heeft iemand tips waardoor ik haar beter kan laten slapen na de voeding van 6.00 uur???
misschien de voeding van 6 uur iets ophogen? als ze de hele nacht heeft doorgeslapen dan kan ik me voorstellen dat ze in de ochtend meer honger heeft
Mijn zoon doet ook aan hazeslaapjes, meestal negeer ik em even als ie begint te huilen en dan valt ie vanzelf weer in slaap. Succes.
Liam slaapt na de fles van 06.00 uur oowk niet meer,, hij ligt dan in bed te brabbelen en te gieren,, om 07.00 uur begint hij te mekkeren, dan even de speen erin.. na 10 min is hij al weer aan het brabbelen,, hij valt pas om 8 uur half 9 weer in slaap,, Misschien als je het een beetje pap achtig maakt? kan het ook niet gewoon zijn dat je meisje dan even genoeg slaap heeft gehad? Liefs
Kan het niet zijn dat hij/zij gewoon wakker is van de hele nacht slapen? Ik kijk altijd even hoe moe hij is. Soms gaat hij meteen weer naar bed, maar soms gaat hij nog even half uurtje of uurtje spelen en daarna naar bed.
Bedankt voor jullie reacties! Misschien heeft ze idd gewoon genoeg geslapen... Vandaag was ze ineens om half 9 wakker geworden, de laatste fles was om half 12 :S ik schrok me dood 's morgens Ik zal het nog wel even in de gaten houden. Misschien was het gewoon tijdelijk.