Volle plasluier midden in de nacht

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Aislin, Jan 16, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aislin

Aislin Actief lid

Dec 2, 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    Goedemorgen!

Mijn mannetje (bijna 1) heeft hier nooit eerder last van gehad, maar hij heeft al een paar dagen midden in de nacht een hele volle plasluier.
    Hij wordt hier elke keer wakker van en dan verschoon ik hem en dan krijg ik hem af en toe nauwelijks weer in slaap omdat hij dan wakker is van al dat gedoe.

Heeft iemand hier ervaring mee? of tips wat ik kan proberen?

Gr. Sanne

2. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

Nov 2, 2010
    3,489
    1
    38
    Geen drinken meer geven 's avonds? Hier krijgt ze 's middags een tuitbeker met drinken en als ze die nog niet leeg heeft krijgt ze die ook bij het eten en daarna niet meer. Eten om 17:30/18:00 en ze gaat om 19:00 naar bed. Geen last van volle luiers 's nachts.

3. Janneke1979

Janneke1979 Actief lid

Dec 23, 2011
    448
    1
    16
    NULL
    NULL
    Als er hier 's nachts verschoond moet worden doe ik het grote licht niet aan, de slaapzak blijft aan (wip ik alleen de beentjes eruit) en ik fluister alleen maar. Op pogingen tot spelen reageer ik niet. Dan snapt m'n kind dat de dag nog niet begonnen is.

4. Aislin

Aislin Actief lid

Dec 2, 2010
    280
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    @ Linn84 Ik heb dat gisteren geprobeerd, hij werd alleen daarna wakker om 12 uur en had dorst:S Even over nadenken hoe ik dat misschien anders kan aanpakken...
    @ Janneke1979 Ik doe het inderdaad ook precies zo... probeer hem zo slaperig mogelijk te houden.. meestal gaat het wel goed hoor.. maar het zou fijn zijn als hij lekker kon doorslapen;)

Share This Page