Ervaring met bruine afscheiding???

Discussion in 'Zwangerschap' started by SunFlower85, Nov 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

Jan 27, 2012
    961
    0
    0
    Hey meiden,

ik ben er net achter dat ik zwanger ben.
    Ik heb echter al een aantal dagen wat bruinverlies.. ik dacht dat ik ongi ging worden maar het zette niet door. daarom toch maar testje gedaan en hartstikke positief! Helemaal happy natuurlijk.

Maar maak me ook een beetje zorgen, in februari heb ik ook een miskraam gehad en toen begon het gelijk met bloed....

zijn er positieve ervaringen met bruinverlies en toch een gezonde baby op de wereld gezet??

Hij/Zij is zoooo ontzettend welkom! we zijn er helemaal klaar voor.

de dokter zegt dat ik even af moet wachten tot volgende week of het geel bloed word. dat is nml niet goed zegt ze, en op de echo kun je nog niet veel zien met 4 weken natuurlijk

2. LBlue

LBlue Bekend lid

Jan 10, 2012
    764
    0
    0
    Hier tot een week of 7/8 bruinverlies gehad. Maakte me ook zorgen, maar bruinverlies zegt niets. Is nog wat oud bloed waar je vanaf moet. Mijn vk vertelde dat het komt door de innestelling, dan kan er wat bloed vrijkomen. En het kindje doet er wel even over om goed te nestelen.
    Dus probeer je niet te druk te maken!

3. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Ik heb regelmatig bruinverlies. Zelfs nu as we speak. Heb net als jij ook voor deze zwangerschap een miskraam gehad en kreeg de eerste paar keer bruinverlies ook enorme stress maar het kindje zit er nog steeds en hartje klopt ook! Nu heb ik er geen stress meer van als het weer eens gebeurd.

4. cerberus

cerberus Fanatiek lid

Oct 19, 2011
    3,709
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij mijn laatste regelmatig rood en roodbruin verlies gehad tot 10 weken. Bleek hematoom achter vruchtje te zitten... (Ongunstige plaats) Het heeft zich opgelost en was later niet meer terug te vinden...

Bij mij twee vmk veranderde het bruin snel in echt veel rood....

Sterkte met afwachten... Want onzekerheid is echt zwaar....

5. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

Jan 27, 2012
    961
    0
    0
    Thx meiden! Positieve verhalen doen me goed! Op dit moment is het weinig, alleen wat bij het afvegen. Ook niet altijd..
    Begin nu zelfs wat misselijk te worden dus dat is een goed teken toch!

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

Sep 25, 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Ik heb ook de eerste weken bruine afscheiding gehad en dat hield vanzelf op. Ik zou me dus niet te veel zorgen maken, al vond ik het in het begin ook raar en spanndend dus begrijp hoe je je voelt ;).

Gefeliciteerd en geniet ervan!

7. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Ik denk het wel maar zelfs dat zegt weinig hoor ;) ik ben nooit misselijk geweest en heb nauwelijks klachten gehad. Het komt vast goed, probeer te genieten ook al is dat soms lastig

8. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

May 18, 2012
    3,897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik ook wat bloedverlies gehad en bruinverlies. Was ook een hematoom naast het vruchtje. Is na een paar dagen rustig aan doen vanzelf weggetrokken.

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

May 11, 2010
    7,354
    158
    63
    Female
    Verpleegkundige
    Ik ook tot 10 weken bruinverlies gehad en heel soms zelf helder, maar verder een voorspoedige zwangerschap!

Gefeliciteerd!

Share This Page