Ik ben al niet zo'n held in er modieus bijlopen, omdat ik vaak de inspiratie mis of het budget niet heb. Ik sta dus eigenlijk elke dag voor een kledingkast waa ik niet tevreden mee ben en heb elke dag weer een gevecht met mezelf wat ik aan trek. En als ik dan wat aan heb loop ik nog de hele dag in de spiegel te kijken van tjah....t moet maar. Nu ben ik dus weer zwanger en er is ook nog een beetje blijven zitten van de 1e en nu vind ik het helemaal moeilijk. Wie heeft er tips voor mij, inspiratie, voorbeelden om er een beetje leuk uit te zien? Foto's ook welkom .
Ik draag zelf vaak een (skinny) jeans met een leuke top en leuk jasje en paar hoge hakken.... Jurkjes zijn makkelijk, paar mooie schoenen er onder en klaar Kun je geen idee geven van wat je stijl is? Wat vind je mooi?
Wat ik vandaag aan heb is grijze skinny jeans, wit shirt met zwarte opdruk en zwart kort jasje daarop. Heb ook een zwarte blazer. Jurkjes of tuniekjes vind ik ook erg leuk, heb er ook een paar...ik vind zoveel mooi, maar altijd als ik dan een meid zie lopen denk ik, wauw die ziet er leuk uit, waarom heb ik dat nou nooit bij mezelf? Daarom vraag ik hier ook om tips..
Zelf altijd skinny jeans of zwarte legging broek, uggs eronder of timberland laarzen. Shirtje aan met opdruk en dan een jasje erover heen. Ketting om, oorbellen in en bb cream en thats it. Hakken draag ik niet vindt ik totaal niet handig
mijn nieuwste outfit! draag eigenlijk vaak gewoon een skinny met een laarsje en een leuke trui.shirt of blazer erop haha
Hee meid! ik snap wat je bedoelt ik vind het soms ook moeilijk hoor. kijk eens bij de noppies winkel kan ook online! leuke hippe kleding voor zwangere vrouwen! wel wat prijzig maar in de uitverkoop goed te doen! Inmiddels ben ik bevallen maar bij de noppies hadden ze gekeleurde skinny jeans onwijs gaaf had een rode en blauwe zaten onwijs lekker! Shirt met lange mouwen effen kleur wit of beige ofzo en dan daarover een kort vestje bolero achtig maar dan sluiting aan de voorkant stond leuk met een zwangere buik! Droeg ook vaak noppies spijkerrokje en dan een leuk vestje erboven. Jasjes zijn inderdaad altijd goed op een broek! Jurkjes kan ook prima als je zwanger bent! Leueke laarzen eronder of straks weer in de zomer ballerina's Met accesoires kun je je outfit leuk oppimpen leuk sjaaltje, ketting, roos in je haar enovoorst kleden het vaak aan! Veel succes hoop dat je goede tips krijgt En gewoon durfen met kleuren!! Liefs
Je kunt ook eens kijken op Le Ballon, dat is handig voor de mensen die zelf niet zo goed kunnen combineren want daar staan complete sets op Le Ballon: Dameskleding & Schoenen
Volgens mij is er in het zwangerschap topic ook een topic over show je outfit (ofzoiets). Misschien vindt je daar wat inspiratie. Verder, heel herkenbaar helaas... Ook hier iemand die genoeg leuk geklede meiden ziet maar het zelf niet lukt
Aah ben er ook geen held in! En als ik dan iets nieuws en hip gekocht heb, wil ik niets anders meer dragen haha. Heb nu een blauw wit gestreept kleedje van mama licious, met een bruine riem boven men buik. En panties eronder uiteraard. Het zit lekker, is simpel en mooi.
Ik weet het ook nooit. Vaak is een een skinny jeans, met een top en een blazer. Ik heb altijd hetzelfde aan... Dan zie ik meiden lopen in een leuke rok, en dan trek ik zoiets aan... Geen porum. Heb veel van only/vero moda en hennes&mauritz.
haha, dus ik ben niet de enige hier die dat heeft. Ik eindig dus ook vaak bij hetzelfde.. wil er zo graag wat leuker bijlopen. Maar denk dat ik wel wat heb aan de tips die ik hier gekregen heb, moet denk ik toch maar wat geld eraan uitgeven...
Je hoeft het echt niet duur te maken. Ga eens naar de Primark of koop op Marktplaats. Mijn halve garderobe komt daar vandaan, zowel gewone als positiekleding en ik krijg regelmatig complimenten over mijn kleding.
Toen ik zwanger was vond ik het wel lastig.. had geen zin om voor een paar maandjes dat ik die dikke buik had zoveel nieuwe kleding aan te schaffen.. nu ik weer alles aan kan vind ik het veel makkelijker. Ik draag meestal een kort rokje (stukje boven de knie dus niet te kort) en leuk effen truitje,vestje, shirtje of jasje er boven. Voor de zomer bijv. leuke jurkjes van lekker zittend materiaal. (als je zwanger bent kan je stretchjurkjes/rokjes dragen, dat zit bij mij vaak wel lekker) Ook draag ik vaak korte of lange laarzen met hakken omdat ik dat vrouwelijk vind staan. Als je weinig geld hebt voor nieuwe kleding zou ik op marktplaats kijken. Ikzelf zou niet iets aantrekken wat iemand anders al heel vaak aan heeft gehad, maar je hebt op marktplaats ook (positie)kleding die nog nieuw of zo goed als nieuw zijn.