Wij hebben hem 3 maanden in gebruik en zijn er echt SUPER tevreden over... 1 klein nadeeltje dat de boodschappen mand niet zo toegankelijk is als de kinderwagenbak er op zit. Wij vinden het echt een geweldig ding en ons dochtertje ligt er ook heerlijk in.
Wij hebben de Bugaboo Cameleon, en zijn er erg tevreden mee. Enige nadeel is idd: de boodschappenmand die niet zo toegankelijk is als de kinderwagenbak erop zit. Voor de rest rijdt de wagen heerlijk.
Ik lees mee, ben ook wel nieuwsgierig. Je hoort voornamelijk alleen goede reacties. natuurlijk ook heel belangrijk.
hier precies hetzelfde, gewoon geen nadelen op de boodschappenmand na, maar ik heb nu een paar maanden de zitwagen en niet meer de bak en nu vind ik de mand juist erg handig, kan echt superveel in!
Idd het boodschappenmandje maar alleen als de ligbak er op staat. Bij het zitgedeelte geen last meer van. Ook als je het dus ingeklapt hebt en uit wil klappen dan willen de 2 stangen waar dus de wilen aanzitten niet vanzelf uitelkeer gaan. Ze zitten dat te erg ingedrukt. Moet je dus even met de handen losmaken. Weet niet of meer mensen dit hebben maar ik in iedergeval wel. Bij de eerste keer heb ik dus echt een hele tijd staan klooien op een parkeerplaats omdat ik niet wist wat het probleem was en echt dacht dat wagen defect was. Maar verder een superfijne wagen en ik gebruik hem nu al voor het derde kindje!!!
Ik heb hem nu bijna 4 jaar in gebruik. En ik ben er super blij mee. Enige nadeel is idd de boodschappenzak als je de wieg gebruiikt.
ik gebruik hem nu 9maanden en vind net zoals de andere alleen de boodschappen mand een klein nadeel.. maar nu indd de buggy erop zit gaat het super! verder geen klachten / nadelen over deze wagen! @anice; ik heb daar geen last van! klik die 2 dingen omhoog, en tik met mn voeten die 2 stangen uit elkaar.. geen probelem hoor!
ik doe dit ook met mijn voeten, ff uit elkaar trappen zo gedaan, wordt je zo handig in boodschappenmandje kan je met trektouwtjes dicht doen zodat er niks uitvalt als je hem in de auto legt met boodschappen
Nadelen zijn er niet echt, wel kleine dingetjes die ik anders zou doen: De beugel die aan de reiswieg zit om hem op te tillen zeg maar op een andere manier bevestigen zodat hij aan een kant open geklikt kan worden ipv hem er steeds helemaal af te hoeven halen. Vanwege dat heb ik met het gebruik van de reiswieg die beugel eraf gehouden. Pas met ombouwen van de wagen naar wandelwagen weer in geb ruik als voorbeugel. Boodschappenmand is de eerste 6 maandjes wat moeilijk bij te komen maar zodra de wandelwagen erop staat is dit probleem voorbij en kun je er heel veel in kwijt. Ik zoun de duwstang iets ronder van vorm maken nu door het ovale krijg ik op een gegeven moment wat pijn aan mijn handen. En ik zou de duwstang in het kunst leder uitvoeren maar dat is meer omdat ik dat mooier vindt. Overall vind ik het een super wagen.
Behalve de boodschappen mand is er geen nadeel aan de wagen na 1,5 jaar in gebruik rijd ie nog heerlijk!
Ja de boodschappenmand is diep bukken met kinderwagenbak erop en bukken ging me niet zo goed af net na de bevalling. Maar toen kochte we tassenhaken.....i-de-aal . Uitklappen blijft hier ook een beetje gehannes. Ik klik de delen niet zo makkelijk uit elkaar. Verder, superwagen. Super licht rijdend en lekker wendbaar. Smal. Goed in hoogte te verstellen duwstang wat voor mijn arme rug allemaal erg fijn was! Ideaal dat de bekleding makkelijk te wassen is ook. We gaan hem voor deze baby ook weer lekker gebruiken.
Vind ik niet. En als de wandelwagen erop gaat is die evenhoog als een standaard wandelwagen en die gebruik je veel langer als de reiswieg. En of de bak nu hoog of laag op een frame staat een buk beweging maak je zowieso. De reden dat de bak zo laag staat is vanwege het gewicht van de wagen. De wagen weegt maar 9 kg als je daar iets hoogs op gaat plaatsen raak je je stabiliteit kwijt. Daarom hebben ze de vering bij de voorwielen onder het hoofdje geplaatst van het kindje zodat ze zo min mogelijk schokken te verwerken krijgen. Die vering kun je met elke 5kg toename van gewicht van je kindje verstellen zodat de vering altijd optimaal blijft.
Ik vond de hoogte van de bak ook geen nadeel.Bovendien gebruik je hem net 6 maanden en de buggy is weer net zo hoog als andere buggy,s. In en uit elkaar halen gaat hier zeer gemakkelijk