SUPERRRR wagen inderdaad. Het enige wat ik hinderlijk vond was idd het boodschappenmandje...klein en ontoegankelijk en het feit dat je de wagen niet in één geheel kan inklappen en dus met twee delen zit. Maar het belangrijkste is dat mijn meisje er altijd heerlijk in heeft gezeten en geslapen!
Ik ben ook erg tevreden en de boodschappenmand vind ik niet storen. Ik vind het jammer dat je de uitvalbeugel niet aan 1 kant kan losklikken maar er hem helemaal afhalen. en dat het onderste gedeelte aan de voeten niet te verstellen is maar het echt missen doe ik het niet. En het zijn ook maar kleine dingetjes. Ik zou hem zo weer kopen!!
Maar 2 delen heb je geloof ik bij een combiwagen altijd. Of je moet er 1 kopen met een nestje maar dat lijkt me ook niet alles
Ik vind het jammer dat het zitgedeelte maar klein is. Dat is ideaal als ze van de wagenbak overgaan naar het zitgedeelte, maar mijn middelste past er echt al heel lang niet meer in (en hij moet nog 3 worden). En als kindjes wat zwaarder worden, rijdt hij ook stukken minder comfortabel.