ik kwam deze 'matjes' tegen voor in de buggy/wandelwagen kent iemand het (of wie weet een ander merk voor zoiets?), blijft het mooi? ik heb een duowagen op het oog in een ergggg saaie kleur (donkergrijs... maar het alternatief is een enorm felle kleur, dat vind ik nog erger ), lijkt me praktisch (ivm vlekken) maar ook leuk om te zien om er een mooie inleg/matje oid in te doen?
ik kan je niet echt helpen. misschien als je handig bent met de naaimachine kan je ze zelf maken. zo moeilijk is dat niet denk ik. ik blijf meelezen want het ziet er wel super uit. ben benieuwd. liefs doris
Voor die prijs zou ik niet zo snel zelf gaan prutsen hihi, vind maar eens een kwalitatief goeie stof hiervoor, en dan nog een goed model bedenken, etc. Da's denk ik niet aan mij besteed --------- http://www.easy2travel.nl/accessoires_1.html Childwheels Seat cushions Past in elke buggy, kinderwagen, of wipstoel Ideaal om uw kinderwagen, buggy of wipstoel er weer als nieuw uit te laten zien.
Ik heb ze nog niet vaak gewassen. Ze zijn nu nog erg mooi. Ik kan je dus niet echt een goed antwoord geven.
ziet er wel gaaf uit! mijn bekleding van de buggy is een beetje verkleurd en saai, zal er eens 1 bestellen!
Beetje late reactie...was op vakantie. Maar ben ook op zoek geweest naar een verkleiner voor in de titanium snooze. Heb zolang de verkleiner van mijn kinderwagen (quinny) maar gebruikt. Die van childwheels zijn echt leuk! Hoe dik zijn ze eigenlijk? groetjes