babyfoon

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dikbil, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikbil

dikbil Nieuw lid

16 jan 2008
    1
    0
    0
    Wat is een goede babyfoon met goed berijk?

2. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    wij hebben de alecto dbx88 en die bevalt ons uitstekend,
    bereik buiten max 300 meter en binnen 50 meter

3. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Voor onze oudste hebben wij de philips variant van de alecto dbx88 gekocht (toen 150,-), maar voor de baby hebben we ook de alecto dbx88 besteld. Voor 70,-! Ik hoor van iedereen hele goede berichten. Maar uit eigen ervaring kan ik nog niet spreken.

4. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Wij hebben ook de philips Avent scd499. Is een hele goede babyfoon. Wij hebben hem met rentepunten van via de postbank stukken goedkoper kunnen kopen.

5. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    onze eigen oren :D ! Wij hebben geen babyfoon worden er ontzettend nerveus van.

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    alecto dbx88

helemaal geweldig dat ding!

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er eentje met cameraatje, ideaal. Van Elro, kost 100 Euro, maar ik vind het erg makkelijk dat ik gewoon beneden af en toe kan kijken hoe ze erbij ligt. Vandaag lag ze bijv. achterstevoren in bed, maar ja, ze maakt helemaal geen geluid, dus dan leg ik haar weer even goed. Veel huilen enzo doet ze niet in bed, kan wel mooi zien of ze wakker is of slaapt.

8. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Ik zoek er eentje met veel bereik.
    Mijn schoonouders hebben nl. een supertuin en als mijn kindje dan ligt te slapen en zij zijn buiten, wil ik wel dat ze het kindje goed horen.
    Voor thuis wil ik er ook eentje, maar weet niet of ik die veel zal gebruiken... misschien wel als ik buiten ben en kindje binnen ligt te slapen.

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    ik heb een philips scd489 die heeft een bereik van 300 meter en meer dan 120 kanalen

ook zit er een nachtlampje bij een terugspreek functie en 5 slaap liedjes

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben blij met dit onderwerp !
    Wij gaan vanmiddag kijken voor een babyfoon. Wij gaan hem dan eerst uitproberen haha.
    Onze schoonmoeder en vrienden van ons wonen een straat verderop,dus wil daar wel goed bereik hebben voor als ik ff snel iets wil halen als de kleine op bed ligt.

11. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    wij hebben een Alecto babyfoon, maar dan van Prenatal eigen merk. UIterlijk is ie precies hetzelfde (allen mintgroen ipv lichtblauw), verder alles hetzelfde. Is goedkoper dan het origineel. Gekocht tijdens de mama mazzeldagen met nog eens 20% korting.

Let ook eens op de Blokker folders voor de originele Alecto's.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier ook de Alecto. Via internet vaak goedkoper te krijgen. Bevalt heel erg goed!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Misschien nog een tip. Bij de kijkshop kan je je freebies inleveren.scheelt ook weer een hoop geld

14. Juff

Juff Actief lid

14 okt 2006
    203
    0
    0
    Juffrouw
    Ik vraag mij af, is een babyfoon echt nodig of is het een luxe artikel?
    Ik bedoel dan een babyfoon voor gebruik in je eigen huis.
    Ik heb er namelijk geen en ook niet eerder over nagedacht eigenlijk, ik dacht dat je een babyfoon gebruikt voor als je zelf even weggaat en de buren even op laat letten ofzo, maar ik merk dus dat er ook mensen zijn die hem altijd in hun eigen huis hebben aanstaan.

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Juff, wij hebben hier de babyfoon omdat wij als we beneden in de woonkamer zijn niets van boven horen. Dus als de kleine boven is horen we haar niet. Dus hier geen luxe maar noodzaak.

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier in huis ook noodzaak. Als ik in de woonkamer ben, hoor ik vanuit Jarissa's kamer helemaal niets. Gebruik heb dus echt dagelijks.

17. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    @juff; wij hebben ook geen babyfoon. We hebben er toevallig laatst 1 geleend voor tijdens een verjaardag. En dat bevestigde eigenlijk wat wij al vonden,namelijk dat het een zenuwending is en hem dus ook niet in huis willen. Wij kunnen Zoë prima zo horen,zelfs als we achter in het kantoor zijn.

18. AnneMica

AnneMica Bekend lid

11 jul 2007
    731
    1
    0
    Wij gebruiken de babyfoon eigenlijk altijd. Ik vind het ideaal. Je hoort ook of je kindje wakker is voor het gaat huilen, als hij zich verslikt hoor ik het enz enz enz.
    En de terugspreekfunctie die op de alecto db88 zit is ideaal als ik onze jongen in bad doe en het is tijd voor papa om de fles te maken. Zo kan je ook overleggen ed.

Deel Deze Pagina